Nekad Lasse Ståhl | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dero

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100404389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? ᴀǫᴜᴀ#4525

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har namnet Dizzy Ali, han är 20 år gammal fyller 21, han är Trevlig, Social, och Dizzys Intressen Är för det mesta Bilar, Dizzy växte upp med hans mamma då hans pappa dog i en bilkrasch tidigt i Dizzy´s Liv sen dess så har Dizzy fått växa upp med sin mamma. Dizzy har även växt upp med mycket knas saker som t.ex Droger vapen och sådana saker då hans mamma var tillsammans med en knarklangare som hade namnet Abdi så Dizzys barndom var ganska svår. men nu försöker han komma ifrån allt de kriminella han har blivit uppväxt med så han har drömmar att jobba hos någon bilfirma eller mekonom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har mycket erfarenheter inom RP, Spelar med suntförnuft, Varit whitelist på alla servrar jag spelat på samt så verkar denna servern/staden ganska bra/hög RP nivå, Då jag gillar hög RP nivå tilllskilland från mina andra serverar jag spelat på dom har haft en ganska låg RP nivå så jag vill kunna RP:A.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för har sett denna server på DAT0SKILLZ kanal samt har spelat på den innan och jag vill steppa upp rp:n lite och kunna jobba jobb som jag inte kunnat innan och uppfylla min dröm

Hur hittade du Multistaden? Allt från Streams till att jag spelat på den innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha Roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nordberget nu på senaste men så fort jag få WL på denna server så går jag över hit tror jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka