Nekad Lasse gunnar | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Zzackiiboii

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Lasse och 24år gammal han har en bra uppväxt med vänner och familjmedmar. Det gick bra för Bosse när han gick i skolan. Bosse va en bra person han va snälla mot alla i sin skola han hade många vänner att va med i rasterna. Bosse fick bra betyg för han pluggade när dom fick läxor. När Bosse bruka va ute med sina vänner efter skolan så bruka dom bada. upp till åttan så märkte Bosses mamma och pappa att Bosse fick dåliga betyg dom undra om det va något fel. Dagen efter så gick dom till Bosse och fråga om det va något fel men han ville inte säga vad det va. Några dagar senare så såg dom Bosse tjuvkoppla en bil dom va förvånad att Bosse tjuvkoppla en bil dom trodde att han skulle aldrig gör det. Sedan när han kom hem så sa mamma och pappa att dom skulle prata. Bosse undra vad det va för fel dom sa att dom såg Bosse tjuvkoppla en bil Bosse va helt tyst. Bosse mamma blev arg på honom hon fråga varför han gjorde det Bosse sa att han börja va med några andra killar Bosse mamma fråga vilka det va Bosse sa att det va några som va kriminella. Bosse mamma blev chockad att han va med dom Bosse mamma sa att han får inte va vänner med dom och han ska fokusera på skolan Bosse sa att han kommer göra det och han kommer inte va med dom. några veckor så kommer Bosse börja årkurs 9. Bosse fick sina betyg och Bosse mamma och pappa va glad att Bosse har bra betyg för Bosse ville jobba med att man lackerar bilar. När Bosse gick ur skolan så kunde han jobba som en att lackera bilar och fixa dom Bosse va jätte glad att han kunde bli fordonslackerare. Bosses mamma och pappa va jätte glad att han kunde bli fordonslackerare några år senare så blev Bosse en känd fordonslackerare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ärlig/roliga och jag kommer skapa roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att vi säger att jag är polis och det är några kriminella som gör rån och deras bil går dåligt och min går svin bra då ska jag liksom ej bara preja.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ejh får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, meta är att du tar information utifrån spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat innan och kan reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt.

Nekad.
Anledning:
utveckla på "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och byt namn på steam så det är samma

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka