Nekad lasse bomane | Ban Överklagan [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? kungen#6366

Vem var det som bannade dig? linan

Hur lång tid var din ban? 45

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-02-14 19_04_50.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett respektlöst beteende mot en tjej men jag rp på de så jag tycker att jag borde få en ban för mit respektlösa beteende men inte 45 dagar kanske 1 timme eller bara bli sparkad för hade jag blivit sparkad eller bara fått en timmes ban för då hade jag lärt mig mycket och inte gjort om de för de va inte ens grovt jag gjorde inte ett grovt regelbrott alls tycker jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag blev ressad och jag vaknar till och säger tjena vad gör jag här vad har hänt hon säger att jag hade svimmat av och sen så var jag lite respektlös mot tjejen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var rätt och att jag gjorde fel men inte så mycket fel som 45 dagar så jag tycker att det var fel att ni satt den så lång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har vart copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag hade bara sagt typ vad jag gör här och typ vad som har hänt istället för att ha en liten dålig atetyd mot den tjejen som hade bart mig ända från securitas till sjukhuset nästan sjukhuset så jag hade kunnat vara mycket trevligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår verkligen att ni har mycket att göra men hoppas att ni kan svara så fort ni kan.

Extremt idiotiskt beteende att gå fram och fråga en tjej om hon vill ha samlag. Går både under sunt förnuft och sliskigt beteende. Du ska lära dig av bannen och inte överklaga direkt. Vårat bansystem väljer tiderna beroende på dina tidigare bans och dem kommer inte att bytas. Helt idiotiskt gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka