Nekad lasse bomane | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Medlem
Meddelanden
445
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? kungen#6366

Vem var det som bannade dig? Adam

Hur lång tid var din ban? 7 timmar och 10 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re - Unive Roleplay - discord.gg_unive 2023-01-13 18_30_46.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt inte men jag var banad för copbait men jag stannade och pratade med polisen bara och inget mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade min bil och stannade vid ett födljus som vanligt sen så möter jag på polisen och pratar med honom.lisenlisej och

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet faktiskt inte vad jag gjorde för fel de kan va att jag stannade då och pratade med polisen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara överklagat mina bans för de andra staffsen tycker inte att jag har gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte då prata med polisen då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte stanna och prata med poliser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Man ser tydligt på framfört bevis att du medvetet vill få polisens uppmärksamhet. Du får sitta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka