Accepterad Lasse Björnsson | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Björnsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1507596750&token=qOCAuqKj

Ditt Hex-ID: steam:110000159dc19ce

Vad är din discord tagg? JönsAndTheHöns#7899

Vem var det som bannade dig? Nippel

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230301133743_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han missförstod mig eftersom att jag låg på vägen brevid väggen där man hugger. Eftersom att det var några rånare som rånade min kompis och att jag skulle låtsas vara död så att de ej rånade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var och grävde i gruvan. Sedan kom det några grabbar och rånade min vän. Då sprang jag ut till vägen och lade mig ner så att det skulle tro att jag var död så att de inte rånade mig. jag låg där 2 min sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom han trodde jag gjorde en bug, fast jag låg väldigt lång borta från väggen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på det sistonde. Men för länge sedan när jag var ny så blev jag det ganska ofta för att jag tog folks bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat sprungit i väg istället för att lägga mig vid vägen så att folk tror att jag gjorde en bug.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte lägga mig ned vid gruvan för då kan folk tro att jag gör buggen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka