Accepterad Lasse Ackermann | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Ackermann

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374654678/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Mårtensson

Vad är ditt discord namn? Ноахмартенссон#8905

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Ackermann och är ursprungligen från Tyskland, Lasse är ofta väldigt glad men har även humörsvängningar. När Lasse var sju bodde han med sina två bröder och sina föräldrar, en dag när familjen skulle åka till Berlin och campa svimmade pappan av som körde bilen och familjen krokade in i en vägg, Lasse var den enda överlevande. Lasse har därför bott på barnhem en hel del av sin barndom och blivit dåligt behandlad när Lasse var tolv flydde han från barnhemmet och reste till Sverige han har bott där i 20 år nu och är 32 år gammal, han's intresse för bilar finns kvar även om det var en bilkrasch som gjorde att han gick miste om sin familj han har även ett stort intresse av att hjälpa folk som har det svårt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna servern i snart tre månader och har märkt att det det finns mycket mer att göra om man är medlem t.ex kan jag söka ett bättre jobb än postnord något som jag och min karaktär brinner för. Jag försöker alltid förbättra mitt rp och jag kommer satsa ännu mer på seriöst rp om jag blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Sen jag laddat ner Fivem har jag blivit helt besatt av roleplay denna servern har så sjukt bra rp och trevliga personer, Staffsen gör även ett väldigt bra jobb och bannar folk som lallar vilket gör servern helt ren från folk som inte better sig detta gör att servern blir så verklighetsbaserad som det bara går. Själv har jag testat några andra servrar innan jag hittade denna men har aldrig känt den känslan som jag känner på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag brukade köra vanligt Gta men seen rekomendera en kompis roleplay och nu är jag helt fast.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp:n är att börja jobba på Mekonomen och köpa en Mclaren p1 och att sen i framtiden börja jobba på sjukvården och hjälpa folk som har det svårt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Unive? Mitt mål på Unive är att förbättra mit rp hela tiden och försöka bjuda på seriöst rp, jag brinner verkligen för unive och hoppas att ni kan förstå hur mycket jag kommer kämpa för att rpa så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har kört på andra servrar innan Unive men jag har aldrig känt den här känslan som jag känt här Jag lovar er att jag ska kämpa för allt på denna servern endast.

Vidare pma mig för jag kan inte hitta din Discord i unives discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka