Nekad Lasse Ackermann | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Ackermann

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374654678/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? Ноахмартенссон#8905

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 4 timmar 28 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: PowerGaming, SuntFörnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att stänga av mig för att jag inte lyssnade på en polis när han sa åt mig att jag skulle sluta springa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och köpte en bil sen sluta den fungera och det kändes som jag blivit scammad, detta gjorde att jag ville göra denna situationen så realistisk som möjligt genom att vara ångest fylld i rp:n och hoppa ner från kanten av piren. När jag hoppat ner ställde polisen frågan varför ville du göra ett självmordsförsök och så blev jag bannad utan att svara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon tänkte jag att det skulle vara realistisk att hoppa ner av ångest efter denna händelse men när jag nu8 tänkt i efeterhand så kanske det var en dum idé.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina banns var att jag hoppa in i en ambulans (passagerarsättet) och blev bannad detta tyckte jag var en felaktig ban men valde att inte anmäla, men nu är det försent.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lyssnat på polisen och inte hoppat eller sprungit uppför trappan vid piren när han sa att jag skulle stanna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lyssna på polisen och sjukvård och inte göra saker jag inte tänkt igenom.

Har du läst våra regler? Ja

Du får utvckela mer på alla frågor och skriva en ny banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka