Accepterad lasoka | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lasoka

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197995593685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? LazyL#9244

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1994

Berätta om din karaktär. Hassan Schenko 28 år, kan framstå som en otroligt lugn men även aggressiv person inför andra människor. Ali har genom sin ungdom blivit kallad psykopat pga. hans biopolära beteende. Han är lätt att kommunicera med och har stora intressen för bilar och bilförsäljning. Han har tidigare erfarenhet av att jobbat på mekonomen. Ali har två syskon med samma intressen varav en är homosexuell. Jag blev ersatt av en som jobbade svart då han kostade mindre för företag så jag fick sparken och påbörjade min kriminella karrär, efter några år i fängelse vill han göra gott ifrån sig och börja arbeta med bilar igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill verkligen leva mig in i min karaktär bättre, det är en utvecklingsprocess och jag känner redan nu att jag utvecklats inom RP. Jag kommer att bidra med en trevlig och rolig miljö för alla och skapa otroligt spännande scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med roliga scenarion och bra Roleplay, ser fram emot att spela med seriösa personer och träffa nytt folk för. Kommer även att bidra med rolig RP / scenarion där alla parter involveras och har roligt :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att spela på ett rättvist sätt och att göra det så verkligt som möjligt, scenariot ska vara för alla involverade och skapa en verklig miljö.

Hur hittade du Unive? Tips från en vänner som spelar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka