Nekad Larzeniussss | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Larzeniussss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Larzénius

Vad är ditt discord namn? Larzénius

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Filip föddes och växte upp i en hård och ogästvänlig stadsdel, där våld och kriminalitet var en del av det dagliga livet. Han hade ingen lyxig uppväxt; istället präglades hans tidiga år av fattigdom och brist på möjligheter. Som barn blev han snabbt tvungen att lära sig att överleva på gatorna, där han lärde sig att stjäla och fuska för att få det han behövde.
Han hade känt sig övergiven och försummad som barn och bar fortfarande med sig den känslan av förlust och tomhet. Hans kriminella beteende och missbruk var oftast ett sätt att döva smärtan och fly verkligheten.
Trots sina brott och felsteg hade Filip fortfarande en viss kod av heder och lojalitet gentemot dem han ansåg vara hans "familj" på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös RP, samt seriös RP. Jag bidrar med roliga skämt utan rasisms eller feminism i det. Jag får folk och skratta och vara glada.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att ha roligt och inte vinna alla situationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt, Att man ska visa respekt mot Staff. och inte överrösta dem. Reklam, att inte använda servern som en plattform att göra reklam.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat bygden, Solsidan, Trakten och Noliferp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? steam_biff

Tillbaka