Nekad larvar | Chef-jobb ansökan [Meko](Xylo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larvar

Helper
Helper
Meddelanden
445
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? larvar.

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? tillofrån 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Att jag som chef ska kolla vad alla nuvarande anställda har för tider de kan arbeta. Jag som chef ska utveckla företaget med att anställa nya personer som är aktiva. Jag vill verkligen få företaget att växa och att det ska vara öppet i princip 24/7, det är i princip mitt mål att bli chef på mekonomen, jag vill verkligen styra upp något stort och jag kommer verkligen se till så att det händer. Jag kommer se till så att alla nuvarande personal på mekonomen ska kunna sitt arbete rätt. Jag kommer att utveckla jobbet på ett bra sett där alla känner att det finns rättvisa och ett härligt RP som alla kan ta en del utav. Jag vet hur jag ska behärska mig som en chef, hur jag ska befinna mig i en position där jag ska leda ett team som alla ska hjälpas åt i. Jag som chef bör skapa en god relation till alla medarbetare i teamet, förstå var personen befinner sig, hur den vill utvecklas och vad som motiverar. En bra chef visar engagemang för både sin roll och för teamet, ser och lyssnar, ger feedback och beröm och är bra på att skapa en "Vi" känsla i teamet. Det är som ett "Crew" där alla skall hjälpas åt på det bästa möjliga sett och att jag ska vara den som styr upp det hela.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har massor erfarenheter inom detta yrket. Jag har spelat på flertal olika servrar inom just att vara mekonomen chef. Jag vet hur man tillför en social och kreativ RP när man är en Mekaniker. Jag kommer se till så att alla anställda också tillför en social och kreativ RP när dem är anställda hos mig. Jag använder alltid mig inom /me och /stickyme. Detta kommer vara mycket mer kreativ RP att använda inom Mekonomen. Att man skriver till exempel /me Felsöker fordonet. etc. Jag vet hur man ska bemöta kunder och hur man ska få de att känna sig trygga på en plats där dem vill vara mer etc. Jag vet vad som krävs för att man ska vara en bra chef, Att jag ser till så att alla kollegor sköter sitt jobb, visar ett intresse och visar respekt, hänsyn till alla kunder. Att man ska ta sitt arbete seriöst och se till att dem jobbar på dagarna. Jag ska kunna vara mycket online på servern för att intervjuer och visa mitt intresse, glädje att ta en intervju, det ska vara kul och jobba och att jag som chef ska alltid visa respekt och ett gott leende på hjärtat. Jag har varit chef på flertal olika servrar sedan jag började rpa 2019 ungefär. När jag säger att jag kan min grej så kan jag den! Jag som en bra chef ska förstå hur jag uppfattas av min omgivning, både gällande styrkor och svagheter. En bra ledare kan reglera sitt beetende och kör inte sitt ledarskap bara på en växel. Det är tydligt att det höga tempot för beslutfattare i dag ställer andra krav än tidigare. Mina anställda ska våga att prata med mig om det gäller saker som är viktiga oavsett vad, jag ska aldrig hota någon att de ska få sparken för minsta lilla utan att vi är här för att ha kul och skapa en god realistiskt rp och härlig miljö där alla ska trivas i.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag flertal timmar. 5+ timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vad händer, jätte många ansökningar blir lästa men inte min

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka