Nekad larvar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

larvar

Helper
Helper
Meddelanden
445
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/larvar

Ditt Hex-ID: 1100001056b915d

Vad är din discord tagg? larvar.

Vem var det som bannade dig? 1.benji

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt dem grov fearrp, jag kan se att de kanske var en del fearrp men fortfarande två sidor av ett mynt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och polare högg i Gruvan, vi samlade på oss massa grejer och sedan kom det fram en kille som ville köpa Kopparmalm tror jag, då dem kriminella behöver det för att bygga saker. Och han frågar då efter pris vi säger typ 800 kr st, sedan frågar han hur många vi har och då säger vi runt 50 stycken eller nåt sånt. Sedan drar han upp en Pistol och riktar den mot oss alla tre, alla vi tar upp händerna, jag drar ner händerna och då riktar han den emot mitt huvud bara typ eller ja samtidigt som han går runt i cirklar. Sen ber han mig att hålla upp händerna och söker igenom mig. Han hinner inte ta något eller jag vet inte om han hann söka igenom från första början men ja. Han vill ju då råna oss på vårat kopparmalm. lyssna här nu, jag har inte spelat på serrvern på ett bra tag och jag vet inte ens vad min polares karaktär heter i de första eller gärningsmannens karaktär heter, och när jag skulle ge han kopparmalm så står det något jag antar direkt att de är nåt man ska acceptera men de står karaktärsnamn som jag ser sen efteråt då jag ser att min karaktär gör en animation så minm polare får det, jag säger dtill min polare att stanna har jag för mig men han sprang ifrån mannen, jag försöker springa efter och stoppa, detta ska finnas på film om ni har laddat upp det i ban bevis då jag själv varit Staff. Jag försöker hjälpa den kriminella och så då han skulle egentligen ha fått de där kopparmalmen. Sen blir jag bannad när jag förösker skjutsa den där kriminella personen från platsen, asså jag erbjöd han om skjuts han bara nej stick härifrån annars skjuter jag dig! Och innan det så drog ju min polare då i en annan bil jag vet inte vems bil de var men de var en bil som var igång har jag för mig. Min bil var låst och den bugga som fan så tog likte lång tid innan jag kunde öppna med låssystemet. Jag åker iväg som "gärningsmannen" säger till mig att göra. Jag åker till en butik och ska köpa nya hackor men då fastnar mitt inventory , då parkerar jag min bil bakom butiken för att jag inte vill riskera att låssystemet fastnar när jag har låst och vill inte riskera att nån snor min bil så därav parkerar jag bakom. Då loggar jag ut pga mitt inventory sitter fast i skärmen! Sen ska jag connecta och då står det att jag blivit bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså tillofrån, jag kan känna att de var en felaktig men samtidigt inte. visstt jag visa lite fearrp genom att inte vara så rädd när han hållde pistol MEN, jag rpar efter min karaktär och dens karaktärsbakgrund och karaktärsdrag, detta är trottsallt RP jag försökte dra ut p å scenariot så länge som möjligt för att få de roligt för både parter. Min polare sprang ju ifrån när han rikta pistol men inte jag, jag stod kvar men sen försökte jag hjälpa och stanna min polare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Spelat här sen serverstart 2020 och spelat tillofrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tjafsat så mycket med GM utan gett han direkt, men som sagt jag hade ingen aning om att de stod karaktärsnamn när man ger, jag har för mig de stod steam namn sist jag spela. aja allt blev så fel. Jag ville som sagt dra ut på scenariot så mycket som möjligt, jag ber om ursäkt och nästa gång vi blir rånade så rpar vi betydligt bättre, men samtidigt så känns de lite dåligt från den krimienlla sidan att han vill lens aoss på vårat inventory de känns itne som han rpar för motpartens vinst utan endast för sig själv, jag försökte ändå hjälpa han i slutet och skjutsa han och grejer. Aja, alla gör misstag och man får helt enkelt bara ta och lära sig utav dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag kommer vara mer försiktigare och försöka göra de bästa utav situationerna, men enligt mig tycker jag min polare gjorde mer fel genom att springa ifrån GM. Det gjorde inte jag! Jag vill bara ha kul på servern men polare och erbjuda en kvalitiv RP nivå där alla parter får det roligt utav, jag kommer bidra med socialitet och en kreativt RP i alla scenarion, mycket långvariga och komedi i RP men samtidigt seriöst!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag, tack för ni läste min ansökan. Må gött, sov gött och ha en underbar dag, morgon eller kväll! <3

Tillbaka