Accepterad larvar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larvar

Helper
Helper
Meddelanden
445
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/larvar

Ditt Hex-ID: 1100001056b915d

Vad är din discord tagg? larvar#7236

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag trodde de var för att jag sa att jag skulle döda mig själv då de inte fanns repair kit i butiken, hade sprungit skit långt med en kropp vilket limpis banna mig för, jag väntade 10 minuter på sjukvårdare feter jag ringt dem men ingen kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare var och åkte bil sen bråka vi vi slogs och sen blev han medvetslös och jag ringde sjukvården ingen sjukvårdare kom då springer jag till en butik för att köpa repairkit till min bil som var sönder någora 100 meter bort för att köra till sjukhuset sen blev jag bannad när jag hade sprungit ut ur butiken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban. för att min kompis var medvetslös jag hade ringt sjukvårdare på plats men ingen sjukvårdare är online, eller typ 1 sjukvårdare om man klickar på home jag hade väntat 10 min och de kom ingen så då tog jag tag i egna händer och försökte hjälpa till själv. jag tycker inte jag gjorde något fel, min polare var medvetslös jag sprang in i butiken för att köpa repairkit snabbt så ja kan ta mig till sjukhuset.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mestadels sv ban för typ "lall" eller att man skriket i micken för att jag blivit arg på folk ig och så, hade för hög volym på micken så de blivit earrape typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske att jag hade sprungit raka vägen mot sjukhuset och inte stannat vid affären.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. jag ska se till att försöka få kontakt med sjukvårdaren snabbare att ja meddelar mer än en gång eller att jag ska springa direkt till sjukhuset för att han ska få vård, min polare var ju som sagt medvetslös och inte död.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka