Accepterad larvar | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

larvar

Medlem
Meddelanden
445
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? larvar#1337

Ange ditt födelsedatum 18 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 05:00 ibland lyxar jag till det med en timme och vaknar 06:00. Jag käkar typ aldrig frukost men jag duschar, borstar tänderna, och sätter mig vid datorn. kollar lite youtube, kanske ser något avsnitt av min favorit serie, kollar mobilen lite, you name it. Klockan är nu 09:00 jag har gjort mig i ordning och allt för skolan, jag åker med bussen 09:08 till skolan är framme runt 10:00, jag börjar 10:30 så jag hämtar alla grejer i skåpet, sätter mig och jobbar. slut för dagen 13:05 jag åker hem med buss som går 13:00, alltså går jag lite tidigare för att hinna med en buss hem snabbt, är hemma cirkus 14:00, jag käkar nåt och sätter mig vid datorn. Jag gör samma rutin på datorn som vanligt, spelar, netflix, youtube, discord etc. pluggar till körkortet etc. etc. Man kan säga attt jag tillbringar mest min tid på datorn. Jag brukar även jobba vissa dagar med min farfar då jag har ledigt ifrån skolan på torsdagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/7e12c932b091252418d52127305fae0d - blacklist skedde när jag blev bannad för korruption. Många utav mina bans är felaktiga och ändå rätt många som är giltiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt är egentligen bara en vanlig spelare som har ett extra öga vid sig. Att jag som spelare har extra förmåner för att hålla koll runt om kring mig vad som sker under rpet när jag rpar. Att jag rpar helt som vanligt fast jag kan se till så att folk får sina straff de ska ha. En extra hjälp i rpet på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser dagligen regelbrott som sker på servern, jag ser det verkligen hela tiden och jag vill minska på det, det är väldigt surt när det kommer in någon som bara förstör rp nivån och lallar runt på falck där jag jobbar som biträdande chef, de brukar vara mycket kaos där och jag vill försöka minska på lallariet och de som bryter mot själv reglerna på servern helt enkelt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att jag abusar mina permissions till mig själv, att jag uttnyttjar de för att nynna mig själv i rpet, så jag får en fördel det är en abuse. Att jag är korrupt är att jag göra samma sak som att jag ger mina kompisar fördelar med mina perms, att jag kanske revivar dem när de inte ens ska ha revive eller att jag revivar mig är en abuse att jag kanske vill ha tillbaka min hunger och vatten nivå på högsta igen.
 
Tillbaka
Top