Ej Antagen LarvaLaura | Chef-jobb ansökan [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

savvy

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Laura

Vad är ditt användarnamn på discord? LarvaLaura

Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2008

När fick du medlemskap på Unive? 17 Jaunuari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har samlat på mig värdefulla erfarenheter genom tidigare roller som ledare, vilket gör att jag kan hantera både utmaningar och möjligheter som uppstår i en chefskapacitet. Jag har arbetat nära med både team och kunder, vilket har gett mig en stark förståelse för vikten av att skapa ett positivt och produktivt arbetsklimat. Genom att vara en lyhörd och kommunikativ ledare har jag kunnat motivera medarbetare att nå sina mål samtidigt som jag säkerställer att företagets övergripande mål uppfylls.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer som chef är att göra företaget framgångsrikt och hållbart. Först vill jag fokusera på att bygga ett bra team och en positiv arbetsmiljö. Jag vill också säkerställa att vi ger bra kundservice och kvalitetsprodukter. Samtidigt ska vi förbättra våra försäljnings- och marknadsföringsstrategier för att locka fler kunder.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är fullt medveten om att en chefsroll kräver tid och engagemang. Jag har planerat min tid noggrant för att säkerställa att jag kan vara tillräckligt närvarande och ge den uppmärksamhet som krävs för att driva företaget framåt. Jag kommer att prioritera mina arbetsuppgifter och strukturera min tid så att jag kan vara både ledare och stöd för mitt team samtidigt som jag ser till att verksamheten fungerar effektivt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: För sent ute, vi tar inte emot några fler ansökningar till denna chef position.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka