Nekad Larsson_19 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson_19

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Larsson19#4037

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Mustafa Ali och är 23år. Han är född 1999 i Göteborg. Mustafa är ganska ny i staden han har bott här i ca 3 månader . Han känner inte så många kanske bara 3 stycken dom heter Ali, Mohammed och Adrian . Mustafa har mycket energi, Han är rolig och snäll. Hans hobby är att åka runt i feta bilar och att mecka med dom . Han vill jobba på meca för Mustafa har hjälp sin FarFar med att mecka mycket med bilar när han va minder i garaget. Mustafa har hjälp han sen han var 4 år gammal. Mustafas pappa är 47 år gammal. Hans mamma är 45 år gammal och Mustafa har en syster som är 25 år gammal. Mustafas favorit färg är Blå Hans favorit märke är Adidas. Mustafas dröm bil är en Audi Rs 7a. Men han gillar alla sport bilar och gml bilar . Han har växt upp i ett dåligt område Så han har hålt på med alkohol eller droger när han var liten eller när han var äldre. Han har gått på en privat skola som tar hand om folk med beroenden. Och Mustafa gillar att Träna boxning med kompisar eller ensam men med kompisar är det roligare. Mustafa har en rätt så dålig relation med sin släkt men han har mest kontakt med sin pappa . Mustafa favorit mat är Amos kebabrulle och med en stor Fanta med is i . Det tycker han är riktigt gott. Han drömmer om att bli miljonär och kunna köpa många sport/gammla bilar och köpa en egen firma som man lagar / meckar med bilar och att köpa feta lyx hus . gillar också märkes kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill bli medlem då jag verkligen vill vara en del av det bästa och underbara communityt jag vill också spela på sveriges bästa och top 1 ett server och skapa bra scenarion med mina kompisar jag träffar under min tid på servern samt skapa roliga minnen, jag är ochså mogej och seriös rpare jag vet hur man ska göra i scenarion och jag kommer att ta bra beslut altså när man tänker samt roliga för oss alla. Tror att jag själv och vi andra kommer kunna hjälpa till och göra ännu bättre rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det jag kan lova att jag kommer att bidra med är att jag kommer ha en bra rp där jag följer reglerna som är satta på unive Roleplay, jag kommer bidra med att framstå som en bra rpare, en seriös spelare samt medlem spelare som är rolig. Jag kommer bidra med att jag är schysst och ska inte hålla på att starta tjafs med allt och alla. Jag vill bidra med seriös och rolig rp helt enkelt. Asså grejen är att om inte alla tänker på reglerna så blir de inge kul. Därför vill jag bidra med att lyssna på reglerna och att acceptera dem. Jag vill bidra med bra scenarion där både parter har extremt roligt. Det skulle nog va de jag vill bidra med!

Hur hittade du Unive? Igenom massa streamers och kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka