Nekad larsson480 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larsson480

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? bigpapa69#8579

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Karlsson och är en snäll person som har gått igenom en del i sitt liv, bland annat en väldigt stökig och fattig uppväxt i Malmö där både hans mamma som heter Jessica och hans pappa som heter Peter var beroende av droger. Som barn blev Isak både misshandlat och sexuellt uttnyttjad som därefter ledde till stora trauman som han har kvar än idag. Han lever just nu ett lite rikare liv där han har råd med mat och bor i en 1:a i Malmö. Isak är 17 år gammal och brukar ofta tänka tillbaka på sin uppväxt på hur han blev slagen, sparkad, våldtagen mm och genomgår därför en deprission som man lever med dag in och dag ut samtidigt som han försöker att se glad ut för att alla andra ska uppfatta han som en glad person. I nuläget så spelar han en del fotboll och brukar vara med vänner så ofta han kan för att inte bli för ensam och sluta som sina föräldrar gjorde. Han har också ett rätt så stort intresse av TV-spel eftersom att han aldrig fick veta hur det kändes att ha ett TV-spel när han var liten, så därför brukar han ofta spela FIFA när han är med sina vänner. Han är riktigt bra på FIFA då han fick komma in i sin egna värld när han spelade det och hade tänkt att skapa en karriär där men då kom tanken att han inte kunde slösa bort sitt liv på ett dumt spel och fick andra planer istället. Nu har han tagit tag i sitt liv då han försöker att lägga allt dåligt som har hänt bakom sig och satsar nu inom försäljningsbranschen närmare bestämt som bilförsäljare då han har haft ett stort intresse av fordon under hela sitt liv och vill nu använda kunskaperna han har till något bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och bra RP upplevelse genom att prata med staff och andra som i t.ex discorden när jag ser något fel eller vill upplysa om något. Sedan så kommer jag behandla alla med respekt i servern för jag tycker att alla förtjänar en och samma chans, för man ska inte bara anta bara för någon ser ut eller låter på något sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag och mína kompisar hamnar i en skottlosning med polisen och polisen skjuter ner alla mina kompisar så ska jag inte fortsätta skjuta utan att jag ska lägga ner mitt vapen och ge upp för man ska inte spela för att vinna man ska pela för att ha roliga och att de ska sluta som de skulle gjort irl

Hur hittade du Unive? igenom vänner och streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka