Nekad Larsson2468 | Ban överklagan [Akam]

• Trådskapare Trådskapare Larsson2468
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L

Larsson2468

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198215797063/

Ditt Hex-ID: 11000010f3b1947

Vad är din discord tagg? larre#1337

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag moddade

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning för att jag var mitt i ett senario och sedan blev bannad för moddare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukhuset med min vän och vi skulle åka till ett bröllop klockan 23:40. Vi gick runt och pratade sedan så ska vi precis åka upp sedan blir jag bannad för moddare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban pga av att jag aldrig har moddat innan på någon server. Jag vet inte ens hur man gör eller hur det går till. Jag har också bevis på att jag inte har någon mod meny eller att jag har moddat innan. Ni kan få se bilder på mina filer på min dator på discord ifall ni behöver.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några bans innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte hur jag ska kunna göra det för jag gjorde inget fel?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något när jag har varit bannad felaktigt av Kasper.

Har du läst våra regler? Ja

Jag förstår inte hur kan jag bli nekad @Akam ?? Jag har inte gjort något och blir bannad för moddare? Det är helt sjukt, jag har själv haft server och hatar moddare! Ring mig på dc så visar jag er alla mina filer på datorn och jag har ju bevis på att jag inte har moddat.

Tillbaka