Nekad Larsson2008 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassebasse25

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
750
Reaction score
152
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? lassebasse25

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. William Svensson uppfödd i mellan sverige i en liten by på landet. Med sin pappa & mamma och stora systern. Började redan vi 3 års åldern cykla och hänga med far ute i garaget. Efter det har intresset för bilar byggds upp. Efter att ha studerat på Ullvigymansiet och valt till lite ämnen fastnade han för polisen. William gick polishögskolan och uppfyllde sitt mål som polis. Tanken är att han ska få en anställning i region Unive för att fortsätta sin polis karriär.

William är en mycket mogen och trevlig kille. En person som man alltid kan ringa bara för att prata ut. Han gillar att skruva på gamla bilar på fridtiden & ett stort intresse för att fiska kräftor med far sin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett otroligt kreaktivt rollspel med min karaktär lasse. jag kommer även bidra med att gå live lite då och då för att få servern att växa:) Jag kommer också bidra med en profisionel rp nivå som jag tror många kommer gilla. jag kommer även bidra med roliga och händelse fulla scenarion som alla får va med i!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna rollspela för att båda sidorna av rollseplet ska ha kul. Man ska inte spela för att vinna något scenario för att få förmåner själv. Det är viktigt att båda partners ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ferarrp = Värna om sitt liv. Combatlog = Lämna i ett scenario. Copbait = Medvete störa/Få till sig polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har rollseplat i snart 2 år på både 15+ och ice wl. Mycket polis rp med hög social rp som uttgångspunkt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" & "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka