Nekad Larsson2008 | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassebasse25

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
750
Reaction score
152
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Frank

Vad heter du på discord? Larsson#6726

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla yrket på ett positivet sätt med stora framgångar för yrket, Jag vill utveckla securitas rpn med nya utb och nya saker som kommer göra att jobbet blir mer unikt och att det blir mer populärt! Jag vill alltid utveckla spelarnas rp så mycket som möjligt genom att lära dom nya saker. Jag vill utveckla jobbet med ett bra utb system och ett bra intervju system för att snabbt och smidigt kunna välja ut dom bästa vakterna! Jag vill även utveckla vad alla i securitas har för roll på servern för nå springer väktare runt och är vid piren osv, jag vill ha att alla kan sin position och alla ska veta vad dom ska gö i alla sitvationer!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom securitas yrket! Jag har delvis varit Perssonal ansvarig inom just securitas med många utb som tazer batong osv. Jag har goda erfarenheter inom hur man håller möten, Utb, intervjuver, Sparkar nån, Höjer nån, Ger ut en bra lön till varje indevid! Jag har mer arbeteserfarenhet inom polisen där jag har gått en grund utb som man lär sig väldigt mycket på och är väldigt bra till just securitas så jag kan lära dom mer och bättre saker varje dag!

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 5-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? 100%

Vidare, du har 48h på dig, vi skriver ut när vi tar. (du måste säga upp din krim om du ska bli)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka