Antagen Larsson2008 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassebasse25

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
750
Reaction score
152
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Ditt discordnamn: lassebasse25

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är många anledningar för, Stor del är för att jag vill vara med och utveckla rpn på servern och kunna få en så bra och hög rp nivå som möjligt! samt har jag trötnat på att rpa. Jag vill även kunna utveckla dom alla olika områderna på servern som kriminella rpn, Jobb delen men även donations delen då jag har en stort driv i just de områderna!

Jag har en historik på denna server sedan 2022 när jag var staff men blev demotad. Denna gången har jag utvecklat mig själv som person och ser mig som en aktiv & mogen person som har stora mål i unives staff team.

Tycker även att folk har för mycket luft som medlem. Staffs blir överkörda i support och vågar inte ta beslut. Jag som person accepterar inte en otrevlig attityd, Jag kan gärna sätta ner foten och vissa hur man beter sig.

Punkter om mig:

- Mogenhet
Att vara mogen som staff är superviktigt och det är något jag strävar efter som staff på allt jag gör, det är viktigt att kunna vara mogen i support ingame men även på forumet! Mogenheten kommer alltid ta dig längst i livet och du kommer aldrig vinna på att ha en dålig attetyd eller vara omogen! inom mogenheten så ingår många punkter, Att vara mogen i support är att du sak hålla en god ton i vc för att kunna göra så våra medlem/ice medlamar ska kunna känna sig bekväma och lungna i support ärenden! Samt måste du kunna vara lungn och titta från allas perspektiv så du inte bara tittar från ett perspektiv det är suppervikitgt!

- Driven
Att vara en driven person som staff är något som är otroligt viktigt, att kunna ha ett driv till att kunna förbättras och nå sina mål som staff är en otroligt bra egensakap som jag känner att jag verkligen har! Att vara driven inom unive är att kunna vara en aktiv person som vill och gör skylnad för univeRP, en driven person vill vara med och bestämma och göra skylnad! Jag som en driven person vill också kunna förbättras i alla tilfällen, om jag skulle bli staff så är mitt mål att bli donator ansvarig och att kunna får alla spelare att kunna få den hjälp dem behöver!

- Kritik
Att jag som staff ska kunna ta kritik är väldigt viktigt då det kommer förekomma många gånger du kommer få -reps men också + reps, Som staff måste du kunna ta en -rep eller 2 för att kunna förbättra dig, Jag som staff vill alltid att folk ska få det så bra som möjligt och det vill jag i alla lägen, jag kommer få kritik efter en ban men det är viktigt att jag kan ta det också! Jag kan behandla kritik på ett bra sätt som kommer hjälpa mig i min staff kariär tror jag! Att man inte bli ledsen eller däppig för man få kritk utan jag ska ta åt mig och kunna göra det bättre näsa gång!

- Det blir fel
Jag som staff måste kunna ta att det blir fel, det kommer bli fel när man är staff, Man kommer banna fel person nån gång med det gör inge, Man brukar säga att man lär sig av sina mistag och det är en viktigt roll i det hella, Man komer göra fel och det kommer bli pinsamt men man löser det endå, Det är inte mer en att ge en unban till person som du bannat fel eller sitta och diskutera det, Så det är viktigt att kunna ta att man gör fel för det kommer det att bli!

- Snabb i support/reports
Jag som person är väldigt aktiv på discord som är viktigt om man är staff för att kunna hjälpa till i support så folk får hjälp snabbt och kan få fortsätta rpa så snabbt som möjligt! Det är viktigt tycker jag! Jag är även snabb i reprts för när jag var staff förut fick jag ofta beröm för jag att jag var snabb i reports så jag tycker också det är en bra egenskap!

- Hjälpa
jag är en riktigt trevlig kille som tycker det viktigtaste med att vara staff är att kunna hjälpa folk på servern! Att kunna vara snäll och omtänksam är riktigt bra att kunna ha med sig när man ska hjälpa folk så det är något som jag är bra på och kommer använda under min tid som staff! Jag vill hjälpa så många som möjligt så snabbt som möjligt så kan alla få en bra rp nivå och tycka att staffsen på servern är bra!:)

- Hårt jobb
Jag kommer jobba hårt för att få bort regel brytare på servern så att unive får en fel fri server som alla ska må bra på! Att vara i ett stort scenario sen kommer någon o förstör är inte kul därför är jag där fort i reports och gör ett hårt jobb för att banna och kick dom så dom kan fortsätta med sitt scenario! Att göra ett hårt jobb på serven varje dag kommer få ett bättre ryckte och fler kommer vilja spela på servern!

- Kreaktiv
Jag är en kreaktiv person som vill testa på nya saker varje dag! Jag vill kunna skapa och prova nya saker till servern varje dag så den förbättras varje dag och blir en bättre server! Vad jag menar med kreaktiv är att jag försöker framföra nya saker till servern hella tiden som nya quest nya jobb och nya event till serven för att kunna få en bättre speluplevelse för alla spelare på servern! Jag tycker att våra spelare på servern ska få den bästa spelupplevelsen som möjligt för att kunna få ha det så bra som möjligt hella tiden och ha det så roligt samtidigt!

- Ansvar
Jag som person tar väldigt mycket ansvar över saker jag gör och hittar på! Att ta ansvar över en roll eller position är väldigt viktigt för att kunna framföra ett sådant bra jobb som möjligt och kunna få ett sånt bra staff arbete som möjligt. Jag tycker jag är väldigt ansvarstagande och tar tag i det jag gör och försöker alltid att göra min uppgift på ett sånt bra sätt som möjligt. Det fins många saker involverat i ansvar men en viktig ska är att ta ansvar över min roll som ”Helper” jag ska ansvara över den på ett professionellt sätt och på ett sånt bra sätt som möjligt!

- Insiativ
Jag som person är duktig på att ta egna insiativ och kunna göra saker på egen hand. Det tycker jag är viktigt som staff för att inte behöva gå och fråga t,ex Philip320 om jag får eller inte utan att jag kan göra saker på egen hand det är en viktig punkt enligt mig och tror att det är en viktig egenskap genom min väg i staff teamet!

————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Jobb ansvarig:
Om jag skulle bli jobb ansvarig skulle jag jobba med att kolla så att cheferna är aktiva! som det är nu tycker jag inte det utan Pizzeria chefen är inte aktiv enligt mig har vairt där ett par gång ingen där nån gång, Sen vill jag även att cheferna ska bli mer nograna med sina anställda på sina jobb, det fin många poliser som inte tar det seriöst, många oaktiva pizzeria jobbare som jag sa osv osv, Det är några saker jag vill förändra när jag blir staff och om jag bli jobb ansvarig!

Donation ansvarig:
Om jag skulle bli donation ansvarig skulle jag jobba stenhårt med att sitta i rummet och hjälp folk hella tiden, jag vill att folk ska kunna få donera så snabbt som möjligt på bästa möjliga sätt! Är det några som vill köpa gäng så vill jag också få det så efektivit som möjligt men också så nogrant och bra som möjligt!

Krim ansvarig:
Jag ser mig som en duktig krim ansvarig. jag är duktig på att ta in från båda partnerna och analysera klipp och åsikter från båda partnerna. Jag har även mycket krim rp på mitt register så kan mycket om det.

SV ansvarig:
Ser mig som en trevlig kille som ser en ljus framtid på serverns server vakter. Ser dom som väldigt viktiga och jag ser mig som en person som skulle kunna ta hand om dom på ett bra sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker rpn flytter på bra. dock så är reports & support ett stort minus. Lång väntetid och inga svar. Jag vill göra skillnad på denna fronten och lägga ner mycket tid på reports och support.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker väll att jag gör mitt bästa att vara så aktiv som möjligt i support o reports. Där efter kan jag även sätta mig i staff vcs och försöka få in flera att hjälpa till. Även kunna ställa krav på mina medarbetare och be dom hjälpa till.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att visa oss professionellt & moget är våran prio ett. Vi är ögat utför unive och vårat betende säger mycket. Det är viktigt att vi agerar professionellt i alla lägen och inte ser ut att lalla runt i chatter eller vc där medlem finns.

Hur man agerar professionellt är rätt simpelt. Håll det tydligt, använda bra gramatik, vara vänlig & Hjälpsam.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tröttnat på rpn så all min tid vid datorn kommer att vara fokuset på staff arbete. Jag lägger ungefär 7/8 timmar varje dag vid datorn så räkna med en aktivitet på 5h/dygn. +-/helg eller högtider m.m.

Hur länge har du spelat på Unive? Unive var min moders server när jag började med fivem 2021. Spelade 2021-2022 var staff under tiden med. Tog en paous kom tbx 2023, tog en mindre paus och är tbx nu i slutet av 2024!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Staff på unive sen innan, fd server ägare. och kan väll alla principer hur allt funkar. Inga problem alls.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ser mig inte som en person inom event avd. Men hjälper gärna till om det brister med personal, samma med alla områden.

Senast ändrad:
++rep Lasse är en king. Han är väldigt duktig, mogen nog och väldigt effektiv som person, vilket gör att staff rollen skulle passa honom alldeles utmärkt. Han är värd att tas in som staff.

++rep Lasse är en king. Han är väldigt duktig, mogen nog och väldigt effektiv som person, vilket gör att staff rollen skulle passa honom alldeles utmärkt. Han är värd att tas in som staff.
Tack lurvorx <3 🐻‍❄️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka