Accepterad Larsson148 | Ban Överklagan (robban)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson999

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jotacksnus/

Ditt Hex-ID: 1100001453b71db

Vad är din discord tagg? larre#4982

Vem var det som bannade dig? robban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-06-09_184031712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte kom in igen och det var tydligen ett scenario när vi skulle byta patent men det var inge c logg för det var typ 5 restarts då och det var inte jag som gjorde så man lämna unive servern då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi böt patent och sen blev det 5 restarts sen så hade vi ju bytt patent men sen ångra han sig och började spamma mig i dc som jag sket i för vi hade ju redan bytt sen skrev han sista varningen och p banna mig men jag c loggade inte ens och han började böla för han saknade sin patent så mkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, han bannade mig för clogg men jag lämnade inte under ett scenario och det var inge scenario ens men han börja ju gråta för han inte fick till baka sin patent och sen p bannade han mig för det och jag borde ju inte kunna bli bannad för han inte får sin patent efter ett byte och sen bannad ehan mig för c logg men det var ju inte det jag gjorde ens

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ehm jag har varit bannad 9 gånger innan men det var så länge sen så jag kommer inte ihåg var det var jag gjorde men jag har någ lärt mig för att jag har inte blivit bannad på så läng tills nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ehm tror inget för jag tror att jag gjorde inget fel igentligen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att va tydligare med folk och att altid komme in efter restarts och checka så att jag kan stänga av lungt och inte bli bannad för inge jag gjort ens

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka