Accepterad Larsson är här | Medlem ansökning [omgkarlsson] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kung Bror

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Larsson är här#1891

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Martin Bergström han är 27 och vill bli polis han har hjälpt extremt många i stan med små tjänster men nu vill han hjälpa folk med större som han kan göra inom polisen han vill kunna hjälpa och ta koll på stan så inget händer han vill kunna ha ett jobb han älskar och vill gå till dagligen som han trivs på han har haft en pappa som har varit polis chef i en annan stad som han har set upp till ganska mycket sen när han dog så ville Martin också bli polis och hålla koll på den stan han bor i som hans pappa gjorde

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp då jag alltid vill att alla parter har det roligt under ett scenario sedan kan jag bidra med att ingen känner sig utanför och få en stabilare rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel att ifall jag som polis och det är ett rån så ska jag följa alla krav som går igenom för annars blir det inte kul och då spelar man för att vinna

Hur hittade du Unive? Jag spelade förut på Unive

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka