Nekad Larsson är här | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kung Bror

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Hoost#9570

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Croller. Alex växte upp i ett hem som inte var så bra för han, han blev alltid förminskad o retad av sina föräldrar och med det så gick han till skolan varje dag med en sorg och ilska i sig som han tog ut på sina vänner genom att reta och förminska dem med ord och ibland gick det till våld. När han var 18 så fick han körkort och då blev han som en annan person med nya ilskor på dem som parkerar så uselt så han valde att han ska börja på Qpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som vill börja jobba på Qpark kommer kunna bidra med en social rp där alla ska kunna skratta åt. Sedan ska det finnas scenarion som ska va super seriösa men det som jag stävar efter e en social rp och rolig där ingen ska spela för vinst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar och tar beslut som gynnar den andra personen eller gruppen istället för att fokusera på sin egna fördel för att vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag spelade förut på Unive

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka