Accepterad Larsson är här | Chef-jobb ansökan [Marja-lisas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kung Bror

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Maria Lisas

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Larsson är här#1125

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan september 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till att jobbet e aktivt till sena kvällar för dem flesta vet hur jobbigt det är när man har sparat o sparat och ska köpa en och man ser att de är stängt. Jag vill även utveckla säkerheten och göra många affärer med andra förtag typ som Securitas och ha två tre personer där inne sedan ska dem som inte kan bete sig där inne åker ut och då vill jag testa att om man inte beter sig o blir ut skickad kommer man inte få gå in på 60 min så man kan tänka igenom sig själv och sen efter det kommer jag att införa att man släpper in en efter en så man hör och inte behöver skrika.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har inte så himla mycken men när jag va började rpa blev jag anställd på Marias men jag va ny och inte kunde så mycket o jag såg (anställd fiskare)så jag sa upp mig och råkade göra det på marja Lisa sedan dess har jag vart kriminell på en annan gubbe och polis med en så jag har lite erfarenhet men jag vill testa nytt

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta det går men några gånger i veckan har jag träning men jag hinner ändå vara inne ungefär 5 timmar om dagen på helg har jag match men kommer va inne cirka 7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka