Accepterad Larss0n0 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjallesyd

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Larsson

Vad heter du på discord? Kjalle#7885

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv. jag kommer hem ifån skolan 16 sen är jag inne på unive ända till 23 eller 00. men ibland så måste jag ta pause för att plugga inom skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 augusti 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://drive.google.com/file/d/1T8AkHCAi5q09yOOVaMRLoKp6CjxKhTNF/view

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har jag uppgiften att Rpa som vanligt och göra det lättare för staffsen när jag ser saker under min RP. Ett t.ex kan vara att jag dv:ar en bil som står mitt i vägen som är sönder och ingen är där och försöker fixa den eller något likanade eller att jag sv bannar en person som har kört in i mig utan anledning. Som en servervakt så ska jag inte leta efter problem eller försöka hitta fel under min rp. Några anledningar att sv banna nån för är följande:
metagaming
powergaming
sunt förnuft
combat logg
new life rule

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på Unive eftersom att jag spelat på unive ett bra tag nu och jag träffar på folk som bryter simpla regelbrott hela tiden några exempel är ooc ig eller powergaming. Jag har märkt nu på senaste att powergaming har varit ett stort problem när personer övningskör min bil och krashar och de bar säger aj i en sekund sen e det över. Så tycker jag inte att det ska vara. Jag vet också hur man ska ta i tag i alla olika scenarion osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse kan uppstå genom att vi tar som ett t.ex att jag är i ett scenario med min vän och jag eller han dör och vi sedan väntar tills de personerna som har dödat oss eller vad de nu har gjort avlägsnar och sedan använder /revive och RP:ar inte på det som har hänt är en typ av korruption/abuse av SV.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top