- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 104
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Larsson
Vad heter du på discord? Kjalle#7885
Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag i skolan de beror på vilken dag för jag slutar olika tider men sen när jag kommer hem så går jag in på Unive för att hålla mig aktiv, om jag inte går in på Unive så sitter jag och pluggar/kollar filmer seriers. När jag spelar på Unive så brukar jag vara inne länge runt 03-05 går jag lägger mig så jag kan hålla kollar mycket på servern om något händer.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 Augusti 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://drive.google.com/file/d/1T8AkHCAi5q09yOOVaMRLoKp6CjxKhTNF/view?usp=share_link
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt innebär att man tar ansvar över vad som händer i server där uppgifterna är att avsluta staff teamet, men sen också att man utför sitt jobb som professionellt. En server vakt har uppgiften att rpar som vanligt och om man hamnar i ett scenario och ser att någon bryter någon regel så ska man använda sina permissions men man måste hålla koll vad den personen har gjort för fel/brutit mot regeln.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill att alla som spelar på Unive ska följa reglerna och inte lalla omkring och förstöra/begå regelbrott. Jag skulle minska lallet på servern till exempel på piren brukar det vara folk som lallar omkring och kör in vardarna eller bara allmänt sno bil öppen plats då skulle jag antagligen sv bannat eller kickar jag men de beror hur mycket lall men de beror på om de är grov lall eller inte. jag vill också bli Servervakt för att hjälpa till när de behövs. Jag kommer bidra att jag kommer banna folk som begår regelbrott. Hade också kunna gjort att de ska bli mer verkligt inom ett scenario så man slipper folk ska sitta powergama eller cop baita. Mitt mål denna rollen är att få bort så många personer som bara förstör/begår regelbrott så att vi kan andra inom servern ha roligt och inte bara tycka att folk förstör hela tiden. Jag vill alla på unive ska följa alla regler om man inte kan reglerna så kan man läsa på eller fråga någon annan.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är i ett scenario som till exempel man är i ett krig mot folk och om man ligger under läge så ska man absolut inte använda sv ban eller kick för att vinna scenariot för de är ett regelbrott. sen till exempel om man åker till nån butik och ska stå i kö men man orkar inte så använder man kick de ska man inte göra för då får man indraget servervakt och man får konsekvenser efter de. Man får inte använda toggel id igång inom ett scenario till exempel skottlossningar, driveby eller drivför man ser deras id genom vägarna och de kallas för wallhack för man vet vart dom står. sen om man blir dödad i ett scenario så ska man inte använda revive till exempel om man blir träffad först i ett skottlossning eller om man har låg hunger. Sen om man är inom ett rån och man ska köra ifrån de stället och poliser följer med bilar bakom sen krockar jag och jag hade vapen skott kniv som man använder inom rånet så får jag inte lägga mina saker i glovebox för att slippa straffet så använder jag mig dv så att bilen försvinner ifrån platsen.
Vad heter du på discord? Kjalle#7885
Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag i skolan de beror på vilken dag för jag slutar olika tider men sen när jag kommer hem så går jag in på Unive för att hålla mig aktiv, om jag inte går in på Unive så sitter jag och pluggar/kollar filmer seriers. När jag spelar på Unive så brukar jag vara inne länge runt 03-05 går jag lägger mig så jag kan hålla kollar mycket på servern om något händer.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 Augusti 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://drive.google.com/file/d/1T8AkHCAi5q09yOOVaMRLoKp6CjxKhTNF/view?usp=share_link
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt innebär att man tar ansvar över vad som händer i server där uppgifterna är att avsluta staff teamet, men sen också att man utför sitt jobb som professionellt. En server vakt har uppgiften att rpar som vanligt och om man hamnar i ett scenario och ser att någon bryter någon regel så ska man använda sina permissions men man måste hålla koll vad den personen har gjort för fel/brutit mot regeln.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill att alla som spelar på Unive ska följa reglerna och inte lalla omkring och förstöra/begå regelbrott. Jag skulle minska lallet på servern till exempel på piren brukar det vara folk som lallar omkring och kör in vardarna eller bara allmänt sno bil öppen plats då skulle jag antagligen sv bannat eller kickar jag men de beror hur mycket lall men de beror på om de är grov lall eller inte. jag vill också bli Servervakt för att hjälpa till när de behövs. Jag kommer bidra att jag kommer banna folk som begår regelbrott. Hade också kunna gjort att de ska bli mer verkligt inom ett scenario så man slipper folk ska sitta powergama eller cop baita. Mitt mål denna rollen är att få bort så många personer som bara förstör/begår regelbrott så att vi kan andra inom servern ha roligt och inte bara tycka att folk förstör hela tiden. Jag vill alla på unive ska följa alla regler om man inte kan reglerna så kan man läsa på eller fråga någon annan.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är i ett scenario som till exempel man är i ett krig mot folk och om man ligger under läge så ska man absolut inte använda sv ban eller kick för att vinna scenariot för de är ett regelbrott. sen till exempel om man åker till nån butik och ska stå i kö men man orkar inte så använder man kick de ska man inte göra för då får man indraget servervakt och man får konsekvenser efter de. Man får inte använda toggel id igång inom ett scenario till exempel skottlossningar, driveby eller drivför man ser deras id genom vägarna och de kallas för wallhack för man vet vart dom står. sen om man blir dödad i ett scenario så ska man inte använda revive till exempel om man blir träffad först i ett skottlossning eller om man har låg hunger. Sen om man är inom ett rån och man ska köra ifrån de stället och poliser följer med bilar bakom sen krockar jag och jag hade vapen skott kniv som man använder inom rånet så får jag inte lägga mina saker i glovebox för att slippa straffet så använder jag mig dv så att bilen försvinner ifrån platsen.