Nekad larsjonnard | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larsjonnard

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198896505321/

Ditt Hex-ID: 76561198896505321

Vad är din discord tagg? wooKiri#1605

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 14dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog tillbaka en som slog mig efter jag hade blivit påkörd för andra gången av samma person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil, sen så kör en person rakt in i den samma bil som jag blivit påkörd av innan, sen går jag ut och vi börjar putta på varandra sen slog jag honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel eftersom jag slog han och jag skulle egentligen bara ringt polisen, så de var mitt fel och de kommer inte hända igen, om jag bli unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit att jag har kört från polisen ett flertal gånger, samt copbait, plus en felaktig bann där jag blev unbannad direkt eftersom de hade råkat banna mig eftersom de trodde jag va bannad på discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tillkalla polis och ambulans och låtit bli och slå honom och diskuterat med honom. Detta betendet kommer inte upprepas igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte slåss efter en bilcrash och istället tillkalla polis och ambulans som får reda ut det. Detta kommer somsagt inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka