Nekad Lars0n | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars0n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? larso0823

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Lasse är uppväxt i en villa i Båstads kommun en bit utanför staden, han har alltid haft det lugnt och skönt och har under sin livstid alltid haft intresse för äldre bilar.
Han har alltid uppskattat polisens insatts och varit samarbetes villig och inte stått emot dem, efter gymnasiet kände sig Lasse sig väldigt osäker vilken väg han skulle gå och valde då att ansöka in till Polishögskolan i Malmö där han vidare utbildade sig.
Lasse gick ekonomi på gymnasiet och gick ut med C i dem flesta ämnena, han är en öppen och samarbetsvillig person som alltid är öppen för förslag och förbättringar. Lasse har alltid varit nära sina föräldrar och han visste även att han alltid kunde fråga dem om hjälp ifall det skulle behövas. Lasse hade sina närmsta vänner och var dem enda han tyckte han behövde och han skyddade dem oavsett vad eftersom han visste att dem skulle göra detsamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bättre RP eftersom min gubbe är rolig och beredd att skapa mer scenarion för att förbättra RPn. även kunna dela ut min rp till er. eftersom jag har mycket polisiär erfarenhet kan det nog stärka min rp och bidra till en bra grund för polis rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda partnerna ska ha kul och ingen ska ''vinna'' Man ska inte sträva efter att vinna scenariot utan att rpa bra och hålla en god nivå oavsett om man torskar eller ej.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Suntförnuft är att man tänker på saker på ett logiskt sätt och inte gör onödiga saker som man inte borde göra, powergaming är att man till exempel kör utan att man blir skadad efter man till exempel har krockat med en bil och direkt kör vidare utan att rpa på de. Metagaming är att man berättar information om man sitter i typ discord till andra som dom annars inte skulle veta för att hjälpa dom på något sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. massvis, spelat fivem sedan 2021. mycket är polis rp men även lite krim rp, Har hållit mig till wl servrar för en hög standard men nu söker jag till unive för jag vet att denna server har goda scripts & god rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan komma på

Nekad.
Anledning:
ditt discordkonto är mindre än 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h med ett konto som är äldre än 3 månader eller 2024-08-10. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka