Accepterad Lars.svensson | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
360
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig och är 15 år

Vad är ditt discord namn? tatalundta

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Lars Svensson och Lars är en snäll och begåvad människa han har alltid velat hjälpa folk och det har han alltid gjort Lars fick ett slag i huvudet när han var liten och då blev han arg han är mycket intresserad av det krimminela livet och han har kommit tillbaka till staden unive! han när redo att ta in med hanskarna och bli en av dem största på unive! han kommer först gå till polis men i ett läge kommer han känna sig om han är tvungen att bli krimminell och kommer göra gäng samt kommer bli en rik person! han är mycket intresserad i bilar samt mycket i fotboll! han är 32 år gammal men en sorg men samtidigt glad! det första han ska göra när han kommer till staden är att utforska och försöka hitta sina gammla bilar som han hade! han kommer ju också försöka bli anställd hos polis myndigheten!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp som förbättrar server rpn! Och en härlig karaktär som är bra ! Och jag gillar att göra scenarion som blir roligt för båda parter och jobba som polis. Jag ska även försöka bli staff så jag kan förbättra rpn igenom det att kicka folk som inte sköter sig med reglerna. Jag kom även skicka reports när någon gör minsta fel så det inte blir mycket lall på servern och sen hoppa så mycket support jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut som gynnar den andra spelaren eller motståndaren. Det kan skapa en mer utmanande och balanserad spelupplevelse där båda spelarna har en chans att vinna. att man så att säga gör det jämnt för båda sidorna i scenariot. det ska helt enkelt vara lika stor chans för båda sidorna att vinna

Hur hittade du Unive? jag skrollade på svenska servers och såg eran som verkade vara bäst men vi får se när jag testar den

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka