- Meddelanden
- 406
- Reaction score
- 13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grovestreets pizzeria! han verkar inte spela längre
Vad heter du IRL? jag heter ludvig och är 15 år gammal!
Vad heter du på discord? Lars Svensson#5603
Hur gammal är du? min karaktär är 32 år gammal och jag är 15!
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett halvår!
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer för det första organisera det så vi blir jämt antal tillexmepel 2 p.a 10 provanställda 5 erfarna och så vidare jag kommer vara aktiv i våra samarbeten och kommer va där om det krävs hjälp jag kommer ta hand om stället som om det va mitt egna hus jag kommer va där och hjälpa till i olika lägen som slagsmål eller tjänstefel men den viktigaste saken är att jag är en bra chef och jag har tänkt länge så har jag beslutat mig att bli chef annderlunda jag kommer se till att vi får börja ha möten nya intervjuer bra anställda och bra anställda jag kommer sätta pizzzerian tillbaka på benen!!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade tidigare i en annan stad där jag va bara anställd men jag har lärt mig mycket samt hur man jobbar bra som en pizza kille! jag vet hur man snällt presenterar sig och hur man tillexempel välkomnar en kund och frågar vad hen vill beställa!
Hur ofta kommer du vara inne? mån över 3 timmar
tis över 2 timmar
ons över 4 timmar
tor över 4 timmar
fre över 5 timmar
lör över 5 timmar
sön över 4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja varför inte!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte vad jag vet
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? jag heter ludvig och är 15 år gammal!
Vad heter du på discord? Lars Svensson#5603
Hur gammal är du? min karaktär är 32 år gammal och jag är 15!
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett halvår!
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer för det första organisera det så vi blir jämt antal tillexmepel 2 p.a 10 provanställda 5 erfarna och så vidare jag kommer vara aktiv i våra samarbeten och kommer va där om det krävs hjälp jag kommer ta hand om stället som om det va mitt egna hus jag kommer va där och hjälpa till i olika lägen som slagsmål eller tjänstefel men den viktigaste saken är att jag är en bra chef och jag har tänkt länge så har jag beslutat mig att bli chef annderlunda jag kommer se till att vi får börja ha möten nya intervjuer bra anställda och bra anställda jag kommer sätta pizzzerian tillbaka på benen!!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade tidigare i en annan stad där jag va bara anställd men jag har lärt mig mycket samt hur man jobbar bra som en pizza kille! jag vet hur man snällt presenterar sig och hur man tillexempel välkomnar en kund och frågar vad hen vill beställa!
Hur ofta kommer du vara inne? mån över 3 timmar
tis över 2 timmar
ons över 4 timmar
tor över 4 timmar
fre över 5 timmar
lör över 5 timmar
sön över 4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja varför inte!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte vad jag vet
Har du läst våra Regler? ja
Senast ändrad: