- Meddelanden
- 361
- Reaction score
- 13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå
Vad heter du IRL? Ludvig
Vad heter du på discord? I12.pro
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2 år med stora mellanrum
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på många sätt. Jag kommer börja med att sätta igång arbetet så snabbt som möjligt. Jag kommer börja med att begära högre aktivitet av alla som är del av jobbet. Jag kommer själv vara aktiv och hålla upp jobbet dagligen. Det jag vill ha är bra anställda som gör bra jobb. Anställda som har helt okej tid för att kunna rpa. Jag kommer utveckla jobbet med att t.x ha möten osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på nästan varenda på unive förutom brandkåren polisen och kriminalvården. Jag har erfarenhet inom kundservice både irl men även ingame. Jag är alltid Positiv och är inne och spelar varenda dag.
Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag. Minst 2-3 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Ludvig
Vad heter du på discord? I12.pro
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2 år med stora mellanrum
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på många sätt. Jag kommer börja med att sätta igång arbetet så snabbt som möjligt. Jag kommer börja med att begära högre aktivitet av alla som är del av jobbet. Jag kommer själv vara aktiv och hålla upp jobbet dagligen. Det jag vill ha är bra anställda som gör bra jobb. Anställda som har helt okej tid för att kunna rpa. Jag kommer utveckla jobbet med att t.x ha möten osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på nästan varenda på unive förutom brandkåren polisen och kriminalvården. Jag har erfarenhet inom kundservice både irl men även ingame. Jag är alltid Positiv och är inne och spelar varenda dag.
Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag. Minst 2-3 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja