Nekad Lars.svensson | Ansökan till Streamer | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
360
Reaction score
13
Ditt discordnamn: .drucks.

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Youtube, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: https://twitchtracker.com/Larsdenmodiga

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Brukar ha runt 15-35 tittare efter ungefär 10-15 min på twitch. men på tiktok hade jag från 1000 views till 20000 och youtube håller jag på att bygga på samt har jag redan många videos som behöver editas

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag har klipp som jag kan skicka till er. men inget jag dela här nu av nån anledning.

Hur ofta är du aktiv? Jag kommer kunna streama dagligen! minst 3 timmar då. Nu när jullovet kommer så kommer det bara bli bättre och jag kommer då streama mer. men skoldagar: minst 2-4 timmars stream och helger: minst 3 timmar

Finns det något annat du vill berätta för oss? Har tidigare varit streamer på andra servers: Stammen roleplay Penguin roleplay Strive Roleplay. Dessa servers har jag haft streamer rollen på. Det skulle uppskattas verkligen! Jag fick från 4 följare till 185 följare på 2 veckor bara genom att ta smart och logiskt inom mina live streams. Jag kan locka fler spelare till Unvie med min hjälp!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka