Nekad Lars.svensson | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
361
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig och jag är 15 år gammal

Vad heter du på discord? Lars Svensson#5603

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. {helger] Jag börjar alltid med att vakna runt 7 till 8:30 där jag börjar med att borsta tänderna sen äta frukost. klockan är kanske runt 9:30 och jag ska till gymmet! 11:30 är jag hemma och duschar och käkar mat. Kollar kanske på en film eller nåt och sen börjar jag spela runt 14:00 Jag kanske avrundar runt 17:00 och ska kanske gå ut med vänner eller äta mat igen! 18:30 så spelar jag där ifrån tills jag drar och lägger mig!

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett halvår jag har varit medlem i ett halvår från mitt gamla konto pontus.andersson

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar i pm men har ungefär 3 till 6 bans en perm ban som var felaktig!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En serverkats uppgift är att underlätta staffens jobb det vill säga om staffen inte ser den här personen tillexempel lalla och göra andra brott så kan jag lösa det genom att kanske kicka honom eller banna honom vill underlättar staffens jobb helt enklet och hjälper dem!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att det kan behövas mer vakter och jag tycekr jag är en ganska bra servervakt men iallafall så vill jag också hjälpa till och vissa att jag är värdig den här platsen som servervakt! och jag vill bara hjälpa till helt enkelt och göra unive bättre än någonsin

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. J man använder sin perms till fel saker och det kalls abuse men korruption innebär om du revvar nån som ber om en när dem dog i ett scenario!

Vänta 30 dagar efter medlemskap, du kan ansöka igen tidigast 11 juni.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka