Nekad Lars.svensson | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
360
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig och jag är 15 år gammal

Vad heter du på discord? tatalundta

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktiviet är simpel vaknar runt 7 sen kanske jag kollar pm eller kanske spela typ nåt spel klockan 8 så går jag ut oftast för att springa eller så käkar jag frukost 9:30 hemma och ska spela lite 11:30 mat 12:00 spela lite 14:00 gå ut och spela fotboll eller gymma oftast gym. 17:00 hemma käkar mat 17:30 kanske är med vänner eller spelar sen spelar jag mycket av min kväll!

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett år har varit medlem i ett halvår från mitt gamla konto pontus.andersson

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar i pm men har ungefär 3 till 6 bans en perm ban men jag har förbättrats! Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uggift är också ganska simpel man ska hjälpa staff temet och hitta folk som ej klarar av att kunna spela på servern t.x en person lallar en staff ser inte det men jag är servervakts så jag kan lösa detta och om det är en riktigt grov lal så får jag ge jobbet till en staff för att jag kan bara banna honom max en timme. sen kan det också vara att hjälpa dem från som sakt folk som inte kan sökta sig. så det är bara att jag hjälper till om staffsen inte ser det . det jag menar är att [förenkla] staffs jobb det vill säga hjälpa till och banna dem som förtjänar det eller som har gjort nåt fel! vi ska hjälpa staff temaet att göra unive till en bra positv rp och den bästa servern! vi hjälper ju staff temaet genom att banna dem eller om dem lallar åker dem också på ban. servervakter kan banna dem som inte klarar av att rpa på rätt sätt men Servervakter har också en uppgift att göra servern bättre och hålla rpen nivån rätt! jag är där när nån lallar men staffen inte ser det då ska jag göra nåt åt saken!

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa unive bli till en bättre rp server med riktiga rpare som kan rpa utan att lala som bryta mot nån regel. jag kan hjälpa genom att kunna bevisa mig själv det vill säga kunna se till att det blir bättre rp och jag gillar att hjälpa till det är nåt med mig och hjälpa till helt enkelt. men jag ser mycket att staffsen kan inte ta hand om alla samtidigt så jag skulle kunna vara där istället och se till att det blir bra!!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag kan t.x om har en kompis som begår grova brott på unive men jag bannar inte honom bara för att han är min kompis det är en slags korruption! eller kanske revva mig själv i ett viktigt scenario.

Nekad
Anledning du har inte varit medlem i 30 sammanhängande dagar
Du blev medlem 2023-08-27
Du kan ansöka igen 2023-09-27

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka