Nekad Lars.svensson | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
360
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig och jag är 15 år gammal

Vad heter du på discord? Lars Svensson#5603

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar unive dagligen och har jobbat på ungefär 6 olika jobb och min plan är att testa alla jobb men annars är jag krim för tillfället och funderar på att säga upp det men jag tog denna ansökan för att jag vill få stopp på lall i servern och se till så att servern kan ha en bra rp men annars jobbar jag oftast och ibland kan jag orsaka några rån! Man kan säga att en servervakt ska hjälpa staffsen att kicka eller banna nån som gör fel! Jag vaknar tidigt och spelar unive ungefär klockan 7 på morgonen för att spela lite på helger jag spelar alla dar i veckan ungefär 4 timmar över! och håller mig till att roleplay eller nåt sånt!

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett halvår började i januari!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag tror jag har blivit bannad ungefär 6 gånger eller 5 en va en perm ban men det var med misstag och jag har insett mina fel och jag ska inte göra dumma saker igen jag tar det här som en seriös rp och inte bara lal jag kommer skärpa mig och vissa att jag klarar det som servervakt! Och dem flesta bannen har varit typ 1 timme eller typ 1 dag för att jag körde in i en grabb eller nåt!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till så ingen lallar eller gör nåt eller typ kör halv ooc utan en uppgift som en servervakt är att hålla kolla på personer som lallar och kanske hjälpa till om nån dog av en bugg eller nåt man ska bara se till att inget händer på servern och inge mer lall eller inga mer buggar och om jag ser en bugg som många kanske dör av rapporterar jag det till er! banna dem som lallar eller inte beter sig och hjälpa staff teameat att banna dem som lallar! jag så att säga ger information till staffen och så sköter dem resten så en servervaktjobb är att underlätta deras jobb och hjälpa till när det behövs!

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa till serverns rp och göra den bättre jag kommer vara aktiv och hjälpa till om jag ser lal och tro mig när jag säger att jag kommer vara aktiv och jag sak hjälpa till mycket och se så servern ser bra ut. Det enda jag vill är att hjälpa till och göra nytta på servern för att staff teameat behöver all hjälp dem kan få speciellt från en servervakt som håller reda på servern! Jag är redo att hjälpa till om det behövs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel för att abuse sitt jobb eller vara korrupt är när man tillexempel inte bannar sin kompis fast dem gjorde extremt fel eller revva sig själv för att bara kunna slippa förlåra sina saker!

-rep har ej varit medlem i 1 månad, annars verkar det som en stabil ansökan.

!bump
-rep har ej varit medlem i 1 månad, annars verkar det som en stabil ansökan.
tjena jag har varit medlem i mer än ett halv år jag har två konton andra heter pontus.andersson!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka