Accepterad Lars.svensson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
361
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig och jag är 15 år gammal

Vad heter du på discord? Lars Svensson#5603

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? 1 det verkar vara roligt och kan gör andra glad samt hjälpa dem! 2 jag vill förbättra unives roleplay med mer som vill joina och jag kan få hjälpa till! 3 jag kommer kunna vara aktiv mer och vissa att jag kan ta det här jobbet! Jag vill börja som medlemskaps ansvarig för att jag tycker det skulle kunna passa mig och jag får hjälpa staff teameat med rollerna och göra dem medlemmar jag tycker att jag kan påverka mycket och vara trevlig och inte bara neka dem för att jag vill utan jag vill bara hjälpa staff teamet. jag kan vara aktiv minst 5 timmar om dagen på forumet och kan hjälpa alla som behöver hjälp på forumet jag tänker inte vara korrupt och ge folk medlem om dem är min vän utan om han har skrivit en bra ansökan då ger jag honom godkänt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag kan mycket om rollen och jag kan sprida positiv engeri och vara trevlig mot dem! Jag kommer vara aktiv och då menar jag väldigt aktiv mer än 5 timmar dagligen! Jag vill ju jobba på alla roller men jag kan helst börja med den här! Men jag är trevlig och skulle kunna hjälpa till mycket och då menar jag väldigt mycket! jag kommer vara rättvis och titta nog på vem som kan bli medlem eller inte och jag kan vara snäll och om dem blir nekade ska jag såklart skriva anledning så jag tycker att jag kan få rollen för att jag är trevlig rättvis och skulle hjälpa unive väldigt mycket! och jag kommer vara en bra medlemskaps ansvarig genom att dem rätt personer och rätt medlemmar! jag kan varar väldigt aktiv och kan hålla stämmningen mycket mer än nån annan och som sakt jag kan bevisa detta till er att jag är värdig denna plats

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska hälsa snällt och välkomna dem och sätta ingen press på dem jag kommer ta det lungt och ta frågorna en i taget men dem blir ju nekade om dem tjuv kollar på reglerna! jag ska kunna ta det lungt och hjälpa dem eller ta deras ansökan om nån skriver tillexempel att jag är dålig då skriver inte jag tillbaka och säger att dem suger utan jag kommer troligen inte svara på den och vara trevig mot nästa person jag kan ta den hat kommentaren och istället göra motivation av den!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ta in rätt personer och visa att jag kan hjälpa till och vara trevlig och inte vara elak mot någon och speciellt inte hålla på med att vara kaxig eller inte sköta mig jag ska kunna reglerna innan jag blir medlem och ska kunna rpa på rätt sätt kunna hjälpa många och visa respekt. kunna många kommandon som t.x vdm rdm och fler

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? inget lallande inget halv ooc ha bra kunskaper inom medlemskaps rollen och inte säga fula ord i chatten e.x och kunna veta hur man roleplayar helt enkelt!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? inte vara kaxig och hjälpa personen som vill ha hjälp och ta det lungt och inte vara stressad man ska kunna hantera sånt och ska kunna vara rättvis samt ska kunna veta om dem är godkända eller inte beronde på deras ansökan!

Hur ser din aktivitetet ut? dagligen är jag aktiv mer än 5 timmar om dagen men annars kommer jag vara aktiv minst 4 timmar om dagen beronende på hur dagen ser ut!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? yes

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tack för att ni iallafall kommer på min ansökan!

Senast ändrad:
glömde skriva att jag känner mig mycket kompitent för detta och engagerad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka