Lars.svensson | Ansökan till Forum Mod [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? i12.pro

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? jag har alltid velat hjälpa Unive med deras problem i forumet. Jag ser allt för ofta att det är folk som lägger ansökningar i fel och plagiat. Det som får mig att ansöka är att jag vill se till att dem här problem inte sker. det finns såklart mer problem men dem jag nämnde ser jag mycket. Det borde skapas en förändring. Jag vill kunna ta ett ansvar som ser till att forumet ser rent och snyggt ut för en framtid medlem. Jag söker alltså för att se till att unives framtida medlem får ett bra första intryck när han trycker in på forumet och ser hur organiserat det är. Men mesta dels hjälpa Unive. Jag är en person som vill hjälpa andra servers som kanske behöver hjälp då och då. Jag ser det som ett steg framåt i min process i att vara forum mod. jag vill verkligen första mitt bästa och se bara bra på det som kommer här näst. Jag vill kunna bidra till servern som har hållt mig glad i flera år!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja. Det är viktigt för att om allt ligger på fel ställe så kommer det inte bli organiserat och dem framtida medlemmarna till Unive kommer inte få ett bra första intryck. det är också dåligt för att om allt ligger huller om buller så kan det bli svårt att hitta en tråd eller meddelande. Det är också ett problem för stafsen för att det kan ta tid och det kan traslas ihop med en annans persons tråd då det kan ha skett plagiat.

Får en ansökan vara kopierad? Nej. Det kallas plagiat och det är inte acceptabelt. Unive söker efter folk som verkligen vill rpa. Då måste man kunna anstränga sig för att få börja rpa påriktigt. Det är viktigt att anstränga sig till att skriva en ansökan själv. Det visar att man faktiskt kan och man lär sig en del av det. Om man kopierar nåns annan så förtjänar man inte en medlem roll på långa vägar. andra personer spenderar kanske 1 timme på sin ansökan medans en annan spenderar 5 minuter genom att kopiera ens annan.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag ser inget fel med forumet just nu. Bara jag ser fortfarande mycket trådar i fel kategori och även plagiat som jag fruktansvärt hatar.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle ha satt en strikt regel på plagiat. Jag vet inte så mycket om unives historia men det skulle iallafall vara det första!

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar:
Minst 4 timmar om dagen varenda dag!

Lov: minst 4 timmar om dagen varenda dag!

Helger:
Minst 4 timmar om dagen varenda dag!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag råka lämna dcn och joinade tillbaka efter 2 dagar kanske typ 1 maj. Jag hade roller som Medlem och mekonomen biträdande. Sen så ville inte en staff ge tillbaka rollerna fast jag hade bevis. så jag orkade inte göra ansökningen. Jag fick medlem kanske typ 12 dagar efter jag snacka med den där staffen. Sen hörde han tillbaka till mig och sa, du måste göra ansökningen. gö ansökningen och om du blir godkänd får du medlem direkt. bara för att dubbelkolla om du kan ha kvar medlem. så jag har haft medlem mer än en månad. men han ville bara dubbelkolla så att jag inte ljög och att jag faktiskt kan klara det. Jag har snackat med många staffs angående det här och det finns bevis på det också! Tack för att ni läser min ansökan!

Jag har tidigare haft
Staff intervju rollen
Forum mods intervju rollen
MA

+rep väl utvecklad text, tycker att han förtjänar en chans till teamet igen!

jag råka lämna dcn och joinade tillbaka efter 2 dagar kanske typ 1 maj. Jag hade roller som Medlem och mekonomen biträdande. Sen så ville inte en staff ge tillbaka rollerna fast jag hade bevis. så jag orkade inte göra ansökningen. Jag fick medlem kanske typ 12 dagar efter jag snacka med den där staffen. Sen hörde han tillbaka till mig och sa, du måste göra ansökningen. gö ansökningen och om du blir godkänd får du medlem direkt. bara för att dubbelkolla om du kan ha kvar medlem. jag har bevis och ett godkännande av en staff att det är okej!

𝐍𝐮𝐯𝐚𝐫𝐚𝐧𝐝𝐞 𝐑𝐨𝐥𝐥𝐞𝐫
👑𝐌𝐞𝐝𝐥𝐞𝐦
🍕𝐆𝐒𝐏 𝐂𝐇𝐄𝐅
⚔️𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐫𝐯𝐚𝐤𝐭

𝐅.𝐃 𝐑𝐎𝐋𝐋𝐄𝐑
📕𝐌𝐄𝐃𝐋𝐄𝐌𝐒𝐊𝐀𝐏𝐒 𝐀𝐍𝐒𝐕𝐀𝐑𝐈𝐆
💵𝐃𝐨𝐧𝐚𝐭𝐨𝐫+++
🔪𝐊𝐫𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐞𝐥𝐥 𝟑𝐱
👮𝐏𝐎𝐋𝐈𝐒𝐌𝐘𝐍𝐃𝐈𝐆𝐇𝐄𝐓𝐄𝐍
🚂𝐕ä𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐅𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐦𝐨𝐝
🙃𝐯ä𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐒𝐭𝐚𝐟𝐟 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐣𝐮
🚗𝐂𝐡𝐞𝐟 𝐨̈𝐯𝐞𝐫 𝐌𝐚𝐫𝐣𝐚 𝐋𝐢𝐬𝐚𝐬 𝟐𝐱
🟪𝐂𝐡𝐞𝐟 𝐨̈𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐂 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐢𝐧𝐠 𝟐𝐱
🦊𝐅𝐨𝐱𝐭𝐫𝐨𝐭 𝐅.𝐃 𝐌𝐞𝐝𝐥𝐞𝐦
<div style="width:100%;height:0;padding-bottom:56%;position:relative;"><iframe src="https://giphy.com/embed/l0MYQjj8XLysFuwdW" width="100%" height="100%" style="position:absolute" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe></div><p><a href="
">

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka