Nekad Lars Pettersson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198426137497/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? TAN_Hugo#8753

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lars pettersson och är 41 år gammal. När han var liten dog hans föräldrar i en bil krasch och fick bo hemma hos hos sin farmor och farfar. Det ledde till att han fick en tuff uppväxt och hade det svårt i skolan och utanför. han kom snabbt in på banan med kriminalitet och hamnade i flertal gäng. De här gängen behandlade honom inte bra och han var nästan lite som en spring pojke, han fick hämta olagliga saker till dem som t.ex. knark, sprit osv. Det här var i en väldigt ung ålder han var endast 14 när han var med i de här gängen. Han växte upp och blev tillslut utkastad av sin farmor och farfar och fick leva sitt liv ensam. Till en början skaffade han en etta i nån skruttig gränd där han kunde leva och försörja sig. Måltiderna var inte de bästa så han fick ganska snabbt hälso problem. Han började röka och nu är han på förbättringsväg och försöker att sluta röka. ha är dock inte riktigt ifrån gängen för att det händer att han langar knark för en liten lapp. han har dock ett jobb som han går till då och då det är postnord. Utan dem skulle han nog ligga på en bänk och princip svälta ihjäl.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli White listad eftersom att jag kan vara en bra resurs för servern och för själva repandet. Jag tar rp väldigt seriöst och borde bli White listad så att jag kan ta mig vidare och förbättra min förmåga att rpa. Om det skulle hända något skulle jag lätt kunna hoppa in och hjälpa till ifall et skulle behövas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna förbättra mina RP skills och kanske ta det ett snäpp mer seriöst och värkligen satsa stenhårt på det här. Jag vill vara med att bidra med roliga händelser och olika scenarion

Hur hittade du Unive? Via en vän som heter markus (xaefi) ifall ni vet vem det är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att kunna förbättra den och kunna komma vidare i den kriminella värden och kunna mer sedan om det värkliga livet genom att köra på rp servrar man kan ha mycket nytta av att rpa på en server senare i livet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka