Accepterad Lars Pettersson | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198426137497/

Ditt Hex-ID: 11000011bc4a399

Vad är din discord tagg? Away Hugo#8753

Vem var det som bannade dig? SCOTT.S.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: plockar vallmo utan krim, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att att plocka valmo är ett krimminällt agerande och för mig som inte har krimroll så blir det lite sunförnuft eftersom att om man inte är krimminäll i riktiga livet så gör man inga krimminälla grejer. Sedan också för powergaming att man kör offroad med en låg sportbil är inte det smartaste med tanke på att den kan både repas och helt gå isönder underifrån och man skulle aldrig gjort det i riktiga livet så jag förstår att vi valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte upp för att plocka valmo för att jag hade inte varit inne på länge pågrund av att min kompis som jag bara kör fiveM med har blivit perm bannad så har jag kört lite andra spel på sistånne och kände för att köra lite fiveM igen så jag tog min koegniggsegg och körde upp för att plocka lite valmo då det var dött på piren där jag alltid brukar hänga för att trada lite bilar eller annat. Jag körde dit i min chromade koeniggsegg gemera och började plocka. sedan så msg han som bannade mig och undrade om det var min koeniggsegg så jag svarade ja och sedan sa han att jag inte kunde ha den där så jag frågade varför och han sa att man inte kunde köra dit i den bilen, då sa jag att det är ju en väg hit så varför går det inte men fick inget svar så jag åkte därifrån men han inte ned på¨den lilla sand vägen innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju jag som gjorde fel det var bara det att med tanke på att jag inte har kört på länge så hade jag inte riktigt koll på de nya reglernaför när jag körde senast så behövde man bara vara medlem för att kunna plocka valmo och det var alla möjliga sorters bilar dör så då spelade det ingen roll vilken bil man hade tagit upp dit. men jag förstår att ni valde att banna mig och nu när jag vet det så kommer jag att läsa igenom reglerna igen så att jag är upp to date gällande dem och inte vara vid valmon mer om jag inte någongång kommer att söka och möjligt vis bli kriminell.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare bann var när jag var ny och jag hade många kompisar som spelade så lallade runt ganska mycket och jag hittade en olåst bugatti i en gränd så jag snodde den och körde som en idiot och då blev jag bannad men det var efter den bannen som jag förstod att Unive är en väldigt seriös server och jag började ta min RP på en hög och seriös nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag inte varit inne på länge att kolla igenom reglerna så att jag vet vad som gäller så att man inte gör sådana dumma misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att gällande all krimminell aktivitet så måste man ha krimmroll och att fordon som är anpassad för vägen ska vara på vägen och offroad får vara lite vart som hellst.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka