Nekad Lars-Olof | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars-Olof

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Wolf#3462

Hur gammal är du? 14 i oktober

Hur många timmar har du på Fivem? 240+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag känner att jag har samlat tillräckligt med erfarenhet under mitt arbete som fordonsexpert och för att jag brukade arbeta i bilar. Så jag kommer att marknadsföra mig till chef, för jag tror att jag kan förbättra företaget med bilexperter och hoppas kunna förbättra namnet på bilexperter i staden för att göra det mer populärt. Om jag blir chef för fordonsavdelningen kommer jag att försöka ordna flera möten med företaget vi arbetar med och försöka samarbeta med det nya företaget och sedan förbättra vår ekonomiska situation när det gäller fordonsexperter. Genom att arbeta hårt för att lyfta fram namnet på Autoexperten kommer jag att försöka göra rabatter då och då för att få fler människor att komma. Jag vill försöka ordna rabatter då och då, för jag känner att de kunder jag tog som frågade hur mycket det skulle kosta att trimma vanligtvis inte hade råd med det. Detta resulterar i färre kunder / sämre ekonomisk situation och är inte särskilt attraktiv för nyanställda eftersom det inte finns mycket arbete att göra (baserat på min nuvarande erfarenhet). Jag hoppas också kunna hålla fler möten med alla anställda för att bättre kunna kommunicera, så att alla anställda känner sig bekväma med varandra och lär känna varandra bättre. Jag vill också vara mycket hård mot människor som inte fungerar bra och de som behandlar kunder obehagligt. I det här fallet kommer jag att vara mycket hård. Så jag kommer att försöka se till att alla arbetar och behandlar kunderna på ett moget och bra sätt för att få bästa möjliga rykte från Autoexperten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har jobbat med bege meko och falck innan så jag vet hur det är att jobba med bilar, sedan så har jag varit biträdande-chef på brittas tidigare. Så jag vet hur menyn och sånt fungerar

Berskiv din karaktär? Lars-Olof Åkesson även kallad Lars eller Olof är en trevlig och skön 19:årig kille från Stockholm från en liten förort som heter Upplands Väsby, Lars-Olof uppväxt med att få kärlek och får det han pekar på. och hade många vänner att vara med. När Lars-Olof gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om bilar. Eftersom att han hade svårt och fokusera var hans betyg inte dom bästa men lärarna tyckte ändå om honom. När Lars-Olof skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med att leta små jobb. Tillslut fick Lars-Olof ett jobb som mekaniker åt ett lite mindre företag. Men snabbt märkte han att ekonomin inte skulle räcka till, så han började leta jobb som mekaniker på andra jobb som är större. Efter ca 4 månader får Lars-Olof ett annat jobb på ett litet större företag, Han var nervös i början men kom över det ganska snabbt.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne minst 6-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope.

Har du läst våra Regler? Japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka