Nekad Lars-Olof | Ban överklagan [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars-Olof

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091716780/

Ditt Hex-ID: 1100001437092ac

Vad är din discord tagg? Wolf#3462

Vem var det som bannade dig? wagner

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Tar ut pengar ur företagskassa ~Wagner

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom att jag tog ut pengar från brittas företagskassa åt mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom upp en annons på blocket på en bil, men jag hade inte pengar till det. Så jag tänkte att det gick och ta ut pengar från företaget och det gick för att jag var ny inom jobbet. Så jag tog ut 7 miljoner för att köpa en bil men, köpte inte. Senare så la jag tillbaka 2 miljoner och gav resten av 5 miljoner till vänner för att vara snäll. Och tänkte inte mer på det på ett tag. Någon dag senare sätter sig min kompis i support och frågade om han fick köpa en butik för företagets pengar för att lyfta namnet brittas men dom sa nej. Så han köpte den för sina egna pengar, men affären var buggad så vi satte oss i support. Och do kollade dom logsen för att dom trodde att han hade tagit ut pengar ur företags kassan. Då såg dom på logsen att jag hade tagit ut 2 miljoner åt mig själv och gav mig en chans. Sen lämnar vi support, då lämnar jag tillbaka dom två miljoner. Men sen sa en kompis att jag skulle sätta mig i support. så det gjorde jag. Då hade dom kollat igenom logsen mera noggrant och såg att jag hade tagit ut 5 miljoner till. Efter det så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror det var tre gånger. Första gången skulle jag hjälpa en kompis , vi båda var nya och kunde inte reglerna i huvet. Stream sniping när jag åkte förbi en person som streamade men vet inte vem. Sedan lall när vi var typ 15+ på en partybuss och lallade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka en extra gång innan jag tog ut pengarna och om jag verkligen behövde dom pengarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tänka en extra gång, inte bara tänka på pengar och inte bara på mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka