Accepterad Lars-Olof ( ͡⚆ ͜ʖ ͡⚆)╭∩╮ | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
1
Användarnamn: Lars-Olof ( ͡⚆ ͜ʖ ͡⚆)╭∩╮

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198320187980/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip_Amundsen#0340

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Abdi Larsson och jag är 27 år gammal och gillar att köra bil och jobba. Abdis favorit jobb är polis men han kan även jobba som mekaniker för det är han andra favorit jobb men det går även med dom andra jobben om det skulle bara så. Abdi har ett väldigt stort intresse för bilar mest veteranbilar och volvos men nya bilar funkar också. Abdi är en snäll och trevlig person. Men om någon är taskig mot han eller kompisar så är han inte rädd för att säga till. Abdi är en person som går upp rätt så tidigt många dagar och han är uppe länge på kvällen/ natten med kompisar. Abdi är 190 cm lång och han är smal med glasögon och medel längd på håret. Abdi är född i Sverige men har varit på några ställen i världen sedan han fördes men tyvärr för något år sedan så var han med i en bilolycka och tappade minnet vad som hänt innan där. Han är singel men sökande och bor för det mesta i garaget. Han är rättvis men också väldigt hjälpsam. Han har inte svårt för att få kompisar då han är en mycket snäll och trevlig prick.

Abdis mål med servern är att få en anställning hos polisen och försöka så gott han kan att få bort det kriminella i stan så alla kan känna sig trygga och säkra(ett annat yrke går också bra). En tjej i sitt liv hade inte heller varit fel men det är inget som stressar det får komma när det kommer. Sen skapa många nya vänner som han kan hänga med på dagarna. Vara en snäll och trevlig person som människor vill hänga med och bara snacka skit och åka rundor och t ex kolla på den vackra naturen. Eftersom Abdi är mycket intresserad av bilar ska han lägga undan lite sparpengar till en fin bil han kan glida runder med. Det sista målet Abdi vill uppnå är att leva ett långt och bra liv och hjälpa så många människor han kan under sin livstid. Han hoppas också att inte behöva flytta inom det snaraste eftersom han var tvungen att flytta från stan där han bodde efter 5 veckor.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en rolig och seriös spelare och jag hade kunnat tillföra bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att det är en rolig och seriös server med mycket sköna spelare och staffs.

Hur många timmar har du på FiveM? 887 tim

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommenderade den och jag trivs väldigt bra på denna servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna servern men det har varit av misstag av staffs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä spelar bra på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka