Accepterad Lars-Olof ( ͡⚆ ͜ʖ ͡⚆)╭∩╮ | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
1
Användarnamn: Lars-Olof ( ͡⚆ ͜ʖ ͡⚆)╭∩╮

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198320187980/

Vad är din discord tagg? Filip_Amundsen#0340

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? För att jag körde en Ambulans som stod i mitt garage och en polisbil i ett scenario som jag körde två meter med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det började med att det var en trollare som hoppade in i min bil och skrev /me är kidnappad(vilket inte var sant) sen började polisen jaga mig. Efter det stannade jag bilen och trollaren hoppade ut då kommer polisen mot mig och skjuter tazer. Min kompis kommer till platsen och hotar polisen med kniv och polisen släpper mig. Då hoppar trollaren in i min kompis bil och kör där ifrån. Vi fortsätter scenariot genom att polisen börjar jaga min kompis ut på motorvägen. Jag tar polisbilen och kör ca två meter upp på motorvägen och försöker få polisen från min kompis. Då dödar min kompis polisen och jag stannar kvar på motorvägen efter det kommer en admin som tp-ar sig till oss och jag får ban direkt utan att han snackar med mig vilket jag inte tyck är okej i detta fallet.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Det hände en gång men det var ett misstag från admin så jag blev unbannad direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä eftersom det inte var mitt fel så hade jag inte kunnat göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nä, för jag förstår inte varför jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka