Accepterad Lars Larsson | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199174225719/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? HERREGUUUD#4555

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Larsson. Lars Larsson är inte så intelligent som person men det stoppar inte honom. Han blev väldigt mobbad i de klasserna han gick i. Han hade det även svårt i skolan på grund av att han hade ADHD. Lars har sedan han har varit liten har han varit intresserad utav fordon i alla former. Men hans pappa var kriminell och han var väldigt aggressiv mot Lars i lägenheten, pappan hade även problem med sitt drickande vilket ledde till att även Lars mamma blev illa behandlad hemma. Lars och hans familj bodde i en etta nära Karlstaduniversitet. De hade även pengar problem för att pappan inte jobbade men köpte alkohol för pengarna. Lars mamma hade 2 jobb och hon arbetade nästan dygnet runt, som tur ledde det hade lite mat på bordet.

Som 15 åring hade Lars en flickvän han gillade väldigt mycket de spenderade mycket tid tillsammans. Men det kom en dag då Lars skulle bli helt förkrossad. Lars var på väg till sin flickvän och när han kom in i hennes familjs hus såg han att hon var otrogen med hans enda vän. Lars stod helt stilla på golvet och bara stirrade på de. Lars sprang ut ur huset och grinade mycket. Efter det så började Lars må mycket dåligt och han hade självmordstankar ofta. Det gick en tid Lars började må bättre men han hade det fortfarande svårt. Lars började att sno saker ifrån affären sedan större saker som bilar. Det gick bra för han och han tjänade mycket pengar. Men en dag blev Lars tagen utav polisen. Han hade tur att han klarade sig undan fängelsestraff men han går till en psykolog varje måndag och onsdag dess tu mer tiden går inser Lars att han måste ta tag i sitt liv. Ett år senare har han slutat att gå till sin psykolog och han är redo att få anställning på ett jobb och tjäna pengar lagligt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem eftersom att jag har spelat på Unive/multistaden i ungefär ett halvår och jag vill ha möjligheter i mitt rpanade som jag inte har som icke medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt aktiv server vilket leder till att det blir mycket aktivitet. Unives ägare är även trevligare samt delägarna och staffsen och även rpnivån Philip kämpar med att höja... till exempel att ni tog allas pengar så att alla har samma möjligheter.

Hur hittade du Unive? Jag spelade Fivem men jag hittade ingen server som passade mig. Men sedan hittade jag Unive/Multistaden som det kallades och den passade helt perfekt för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att börja jobba hos Mekonomen med min kompis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rollspel är att bli medlem och även bidra till en hög rollspelsnivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Verkligen inte!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka