lars-larsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179396810/
Vad är ditt namn i verkligheten? felix
Vad är ditt discord namn? Crakz_Eu#8232
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. lars larsson är en snäll person som gillar att jobba med bilar han gilla att spela fotboll på fritiden och att va med barn han är 27 år och har inget jobb för tillfället men önskar att få jobb efter de här då ska han försöka få jobb på någon bilfirma där han kan få pengar och träffa kunder
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är snäll och gillar att träffa nya personer jag skulle älska att va med kunder hela dagen och lagga bilar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne, Ser fint ut på yt etc, Har hört gott om servern och för att jag vill rp:a mecaniker.
Hur hittade du Unive? jag såg på några streamers och tyckte de såg roligt ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? att rolspela så bra som möjligt och lagg bilar fram för alt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra kunder nöjda
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? felix
Vad är ditt discord namn? Crakz_Eu#8232
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. lars larsson är en snäll person som gillar att jobba med bilar han gilla att spela fotboll på fritiden och att va med barn han är 27 år och har inget jobb för tillfället men önskar att få jobb efter de här då ska han försöka få jobb på någon bilfirma där han kan få pengar och träffa kunder
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är snäll och gillar att träffa nya personer jag skulle älska att va med kunder hela dagen och lagga bilar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne, Ser fint ut på yt etc, Har hört gott om servern och för att jag vill rp:a mecaniker.
Hur hittade du Unive? jag såg på några streamers och tyckte de såg roligt ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? att rolspela så bra som möjligt och lagg bilar fram för alt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra kunder nöjda
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja