Accepterad lars larson | Medlem ansökning (dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lars larson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? firloppa11

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patric Sahir som är 29år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, Manlig och Arbetsdriven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patric Sahir är en charmig och självsäker man i 30-årsåldern med ett vinnande leende och glimten i ögat. Han har en naturlig talang för att läsa människor och anpassa sitt sätt att kommunicera därefter, vilket gör honom till en skicklig och övertygande bilförsäljare. Patric har alltid varit intresserad av bilar, både vad gäller teknik och design, och hans entusiasm smittar av sig på kunderna. Han klär sig stilrent och professionellt, ofta i kostym med en personlig touch, som en färgglad slips eller polerad klocka. Patric är resultatinriktad men ärlig, och han strävar efter att varje kund ska lämna bilhallen nöjd och trygg i sitt val. Utanför jobbet är han social, gillar att nätverka och syns ofta på lokala evenemang. Patric drömmer om att en dag öppna sin egen exklusiva bilfirma med fokus på lyxbilar och personlig service.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en extremt hög rp nivå då jag har 2000 timmar på Svensk rp. Jag kommer jobba som bilförsäljare och va en trevlig medspelare som kommer göra många scnarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna själv för då blir scnarion korta och tråkiga utan man ska sammarbeta med varandra och spela ut saker genom att inte fokusera på bara vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte blivit bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming-FailRp-FearRp-Suntförnuft-Copbait-Ooc-HalvOoc-

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror jag fått sagt allt typ

Tillbaka