Accepterad lars larson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lars larson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999070558/

Ditt Hex-ID: 11000013deae75e

Vad är din discord tagg? fisksoppa#8564

Vem var det som bannade dig? William

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att william kom in precis när jag krocka in i en kille och då såg han inte hur snabbt jag kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kollega var ute och testa våra snabba bilar runt mappen vi krasha några gånger på motorvägen och då skrev jag/sme medvetslös och de hände 2 gånger . och då var jag nöjd med min rp för den var bra sen skulle vi till sjukhuset och när vi var där så stog de en gäng bil där och de var 4 grabbar i den bilen och då råka jag köra in i hans bil på sidan i typ 30/45kmh alltså väldigt väldigt sakta. jag har en lambo sesto elemento den är väldigt låg och spetsig där fram och då kom jag in i sidan på han och hans bil lyfte på ena sidan och då sa jag aaaaaaaaj och eftersom de var en gäng bil så är dom väldigt kaxiga så jag gick ur bilen och började laga den sen blev jag bannad i 2 DAGAR. glöm inte att jag kom sakta alltså nåt som typ inte hade gjort ont irl. för det är väldigt många som typ hoppar från ett tak som är lite lite för högt och landar på huvudet och säger aaaaaaa fan vad ont de gjorde och sen reser sig upp direkt och springer vidare. men det blir man inte bannad för även fast det skulle gjort dubbelt så ont irl

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja felaktig. på grund av att han kom in så han inte han se hur snabbt jag kom. jag har klipp på de men det uppstog nåt problem med videon så kan inte se den. de var nån mod som försökte hjälpa mig med de men han lyckades inte. men jag satt mig i support och försökte få tag i videon och jag fick den och jag såg att de såg annorlunda ut från hans vinkel för han kom in mitt i. sen kom RAZIK in i suport och kolla på klippet och sa jag tycker de inte borde va 2 dagar. men sen sa han att jag får bannen för att jag ska lära mig från mitt misstag. men jag har inte lärt mig nått för den är felaktig. jag var så stolt över min rp innan och den var bra men sen hände det här då blir man så arg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått många bans men har även spelat över ett år jag har lärt mig av mina senaste bans och förbättrat mig lite.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske att rpat att jag hade lite mer ont men det jag sa räckte från den lilla kraschen. från min ban innan den här så lärde jag mig mycket får då visste jag att jag hade gjort ett misstag. jag fattar att det inte alltid är lätt att vara staff men jag blir bara så arg när de händer sånt som nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte för den var felaktig vad JAG tycker. för i den vinkeln jag kom i så var de inte alls hård krasch

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka