Granskning pågår Lars-Lårben | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lars-Lårben

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Kabull-_apknull

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars-Lårben svensson, 33år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? förvirrad, våghalsad och Mystisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lars-Lårbens första jobb när han var 20år var hos samhall som städare, han jobbade med det i 11år och nu är han en frilansare som söker äventyr och glädje i livet. I framtiden hade Lars-Lårben gärna vilja be multimiljonär men han nöjer sig med ett hus och en fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med skoj och en hårt arbetande karaktär som följer reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det inte ser så bra ut i en situation för mig så måste jag spela ut det som om det var i verkliga livet och att allt inte alltid går min väg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får bara skicka 1 ban överklagan på 24 timmar. man får inte skicka in mer en 1 ansökan per 24 timmar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att följa regler och kommer inte vara till något besvär i servern

Tillbaka