Accepterad Lars Kurtson | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars Kurtson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/McBrennevin/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Lanex#6969

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Lars är en kille på 22 år, han har ADHD och dyslexi så han mumlar ibland.
Lars är en väldigt impulsiv kille med mycket energi och glädje.
Han kan bete sig tuff men egentligen så är han en väldigt känslig kille med en tuff barndom, som mobbning osv.
Lars har alltid varit den som stället upp för vad som helst för sina vänner, han är en trovärdig person som aldrig skulle gå nån bakom ryggen utan anledning.
Lars har alltid haft ett problem med pengar, hans ADHD gör impulsiva köp som han egentligen inte behöver, så han är alltid behov av pengar.
Lars har som sagt haft en tuff barndom med mycket missbruk innan han blev född, så han är lite som han är, han är en väldigt speciell person.
Han blev vräkt från sin lägenhet i norra Sverige så han ska försöka fixa sitt liv igen igenom att fara ner till storstan med alla sparpengar han har och skaffa sig en karriär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på just denna servern för att jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda sidorna och jag är en väldigt erfaren rpare, som kan bidra med bra och rolig rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mängden spelare och det fina Community som är bra på att rpa, dom aktiva spelarna och mycket mer.

Hur hittade du Unive? Det som får mig att vara intresserad av Unive är att servern är så välgjord i perfektion. De jag har träffat hittills i servern är väldigt proffsiga och RP seriöst vilket jag uppskattar väldigt mycket. En annan grej är att jag har en del vänner i servern vilket jag också tycker är roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har under lång tid försökt att gå med i flera olika servrar för att kunna skaffa erfarenhet och att vara bered på när man kommer in på Unive, att man är seriös mogen och verkligen visar och använder sin RP till 100%. Även att utvecklas ännu mer, kunna liksom ta min RP till nästa nivå. Det skulle även vara kul att lära sig nya saker, se och träffa nya människor/saker. Men självklart att bidra till at servern får en så bra RP nivå så möjligt och även ha väldigt kul när man spelar och rpar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara så seriös så möjlig, men ändå ha det roligt. Även att lära mig ny saker, utveckla min RP. Jag vill kunna bidra till att RP: nivån är så hög så möjligt, att alla på servern känner trygga och att alla har roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit inne i ett flertal serverar tidigare när jag försökte att skaffa erfarenhet till RP, men jag är inte aktiv på någon just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka