Nekad lars.kurtson | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lanex

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Lanex#0001

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. skola och spela dator, då är de Unive rp jag spelar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader typ, men har varit på servern med min karaktär över 1 år för har tagit pauser då och då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/419120514603155456/1035469394932924436/20221028100303_1.jpg men den senaste var en false ban som jag blev unbannad på och alla andra är 1 år gamla

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att vara ett extra skydd till servern inom rp, medans Staff tar hand om allt annat som t.ex. alla VDM RDMs och mycket mer Staff håller också på med support/donation och jag tycker att servervakt uppgift ska vara en högra hand till servern. hjälpa Staff teamet medans dom håller på med det grövre grejerna sen vill jag med jag vill hålla koll på RP medans jag själv RP, så jag kan hålla ögonen öppna med folk jag RP med som mina kompisar tex så dom inte lallar, eller ngt som bryter mot serverns regler tex VDM RDM och mycket annat, och om jag tror att det behövs så kan jag fråga en Staff och förlägna bannen på personen jag bannade, en servevakt uppgift att vara en vanlig person som RP samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. och en servervakt kan banna eller kicka folk son bryter mot mindre regler så att Staffs kan hålla koll på dom större regelbrotten, servervakt uppgift e att vara en lättare Staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar VDM rdmar och mycket annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kicka folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan banna eller kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst. Typ när det är en person som lallar eller bryter mot reglerna så kan jag inte göra nåt om jag inte är servervakt, men om jag är servervakt kan jag agera på direkten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakter är när man använder sina perms på ett sätt som man inte ska exempelvis att man kickar för att få fördel eller använder toggle id eller banar en för att man tycker det är kul. Det är inte tillåtet på något sätt eller under några omständigheter att abusea sina perms för att man har fått ett förtroende av servervakt ansvariga, som man ska följa och bevisa för dem. Gör man fel eller begår korruption inom att vara servervakt så tycker jag verkligen inte att man ska vara det på grund av det inte ska finns sådana personer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka